Beantwoord

Gratis Langzaam Internet in de EU !?

• 7 september 2017
  • 4 reacties
  • 944 Bekeken

Ik heb Stel Samen & Stel Bij. Databundel vorige maand uitgezet.
Maar hier in Duitsland ontdekte ik gisteren dat ik Onbeperkt Langzaam internet heb, een bundel van 2500MB. Gratis !!!
Heb bij de Chat van TM nagevraagd of het een vergissing was.... nee, blijkt onderdeel van mijn abo!
Bedankt TM ! Maar wel gek dat niemand mij dit ooit verteld heeft...

Hebben meer mensen dit al, en sinds wanneer eigenlijk?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 september 2017, 00:01

Klopt ik heb het gevonden.

Heb je geen internetbundel, maar onbeperkt internet op lage snelheid in Nederland? Dan kun je per maand 2,5 GB in de EU gebruiken, natuurlijk wel op lage snelheid.
Mooi meegenomen. Veel plezier in Duitsland
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja dit was altijd al zo , dat was toch het start abonnement van €10 waar dat langzaam internet bij zat 😀
Reputatie 7
Badge +20
Maar toch niet buiten NL? Ik had dat abo ook maar buiten NL moest ik betalen.
Dit staat op de site:
Ik kan nu na verbruik van mijn bundel blijven internetten in Nederland, met de basissnelheid van 64 Kbps (384 Kbps bij Go Up). Kan dit straks ook in de EU?

Er verandert niets aan de huidige voorwaarden. In Nederland kun je blijven internetten. In de EU is dit niet het geval. Ben je in de EU en zijn je MB's op? Dan kun je direct een aanvuller kopen. De aanvuller is geldig in Nederland én de EU. Je internetverbinding in de EU stopt tot je gekozen hebt voor een aanvuller. Hiermee voorkomen we onverwachte kosten voor je.
Schijnt toch iets nieuws te zijn. Op mijn verbruikstatus stond altijd: Internet 0. Want ik had de databundel uitgeschakeld (in NL en in Berlin is overal gratis Wifi).
Nu staat er ineens: Internet 2500Mb. Voor langzaam internet in de EU. En dat werkt in Berlijn prima, zo blijkt. Wel langzaam naar gratis.
Voor de Chat-medewerkster van TM was het ook news....
Reputatie 7
Badge +20
Klopt ik heb het gevonden.

Heb je geen internetbundel, maar onbeperkt internet op lage snelheid in Nederland? Dan kun je per maand 2,5 GB in de EU gebruiken, natuurlijk wel op lage snelheid.
Mooi meegenomen. Veel plezier in Duitsland

Reageer