Beantwoord

Half jaar traag internet

  • 17 mei 2017
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Hallo allemaal,

Vorig jaar in juli heb ik een nieuw toestel gekocht, daarbij kreeg ik een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Internet ging de eerste 2 maanden super.
Vervolgens is het zo traag geworden dat ik niet eens mijn ov tijden kan checken etc.
Fabrieksinstellingen zijn hersteld en nog geen effect. Simkaart in een ander mobiel geplaatst, nog niks.
Heel frustrerend dus want ik betaal er allemaal voor!!
Zojuist voor de tweede keer gebeld en nog geen oplossing.
De eerste keer liet een jongeman van de callcenter mij 13 minuten wachten..!!
Iemand die dit herkent en een oplossing weet?

Lo
icon

Beste antwoord door Thalina 18 mei 2017, 09:53

Hoi Lo,

Begrijpelijk dat je lekker snel internet wilt hebben 🙂 Ik zie dat Pilovali je al op weg heeft geholpen. Ik heb in het systeem gekeken en het klopt inderdaad wat Pilovali zegt. Ik zie dat je op 16/11/2016 jouw internetbundel hebt verwijderd via My T-Mobile. Met jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement heb je zonder internetbundel nog wel toegang tot internet maar met een verlaagde snelheid. Vandaar dat je dus wel internet kunt gebruiken maar het allemaal traag gaat. De oplossing is gelukkig simpel 🙂 Als je via My T-Mobile bij Bundels aanpassen een internetbundel toevoegt, kun je weer internetten op hoge snelheid. Mocht het niet lukken met het toevoegen, kun je dan laten weten welke internetbundel je wilt hebben? Dan voeg ik 'm handmatig voor je toe.

Ik kan je verder in ieder geval geruststellen: je hebt de afgelopen tijd ook niet betaald voor een internetbundel, aangezien deze niet bij jouw abonnement zat. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onbeperkt onderling bellen in Nederland. En dat is niet alles: je kunt ook elke maand een leuk cadeautje uitkiezen zoals 2,50 euro korting. Altijd leuk meegenomen toch? Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft! Laat je weten of het is gelukt met het toevoegen van de internetbundel? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je al een half jaar traag internet hebt, dan ga je toch meteen contact opnemen met de klantenservice?
Ik vermoed dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, zonder een internet bundel. Dan internet je met 64 kbps, dat is genoeg voor WhatsApp, maar niet genoeg voor andere dingen.

Een T-Mobile medewerker kan in het systeem kijken en zien wat precies de oorzaak is. Dit duurt meestal 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lo,

Begrijpelijk dat je lekker snel internet wilt hebben 🙂 Ik zie dat Pilovali je al op weg heeft geholpen. Ik heb in het systeem gekeken en het klopt inderdaad wat Pilovali zegt. Ik zie dat je op 16/11/2016 jouw internetbundel hebt verwijderd via My T-Mobile. Met jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement heb je zonder internetbundel nog wel toegang tot internet maar met een verlaagde snelheid. Vandaar dat je dus wel internet kunt gebruiken maar het allemaal traag gaat. De oplossing is gelukkig simpel 🙂 Als je via My T-Mobile bij Bundels aanpassen een internetbundel toevoegt, kun je weer internetten op hoge snelheid. Mocht het niet lukken met het toevoegen, kun je dan laten weten welke internetbundel je wilt hebben? Dan voeg ik 'm handmatig voor je toe.

Ik kan je verder in ieder geval geruststellen: je hebt de afgelopen tijd ook niet betaald voor een internetbundel, aangezien deze niet bij jouw abonnement zat. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onbeperkt onderling bellen in Nederland. En dat is niet alles: je kunt ook elke maand een leuk cadeautje uitkiezen zoals 2,50 euro korting. Altijd leuk meegenomen toch? Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft! Laat je weten of het is gelukt met het toevoegen van de internetbundel? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!

Reageer