Beantwoord

Heb ik belminuten in mijn abo?

• 20 juni 2016
  • 9 reacties
  • 224 Bekeken

Waarschijnlijk niet, het is nergens bij "mijn t-mobile" te vinden. Maar als ik dan geen belminuten heb, geef dat dat aan bij abonnement informatie! Vergeet mijn initiële vraag. Ik wil niet dat iemand mij vertelt of ik belminuten heb, ik wil dat ik dat zelf kan inzien wanneer ik dat wil. okdoei.
icon

Beste antwoord door lotje1981 20 juni 2016, 14:39

Dat kan. Je kan zien of je belminuten hebt op my T-mobile onder mijn abonnement. Als je geen belminuten hebt kan je ze aanzetten.
Bekijk origineel

9 reacties

Dat kan. Je kan zien of je belminuten hebt op my T-mobile onder mijn abonnement. Als je geen belminuten hebt kan je ze aanzetten.
Reputatie 4
Badge +7
@Lemonz als je een Stel Samen en Stel Bij abo hebt, dan je kun je dat zelf regelen in je My T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lemonz,

Ik heb je bericht aangepast, want vloeken wordt hier niet toegestaan. Dit staat ook in de huisregels aangegeven.

In je My T-Mobile kun je zien wat je aan abonnement hebt, waaronder belminuten. Je hebt deze niet geactiveerd, dus op het moment bel je buiten je bundel. Via My T-Mobile kun je ook je bundels aanpassen, zoals het activeren van een belbundel.

Ik hoor graag of het allemaal duidelijk is.
Zoals in de bijgevoegde screenshot te zien is staat er absoluut niks over eventuele belminuten.
Bij "abonnement wijzigen" staat er ook niks over wat de huidige samenstelling van mijn abonnement is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lemonz,

Zoals onze collega David aangaf is er inderdaad geen belbundel actief. Deze is daarom niet zichtbaar onder het kopje 'Mijn abonnement'.

Als je aan de linkerkant van de pagina klikt op 'Bundels aanpassen' dan krijg je de mogelijkheid om een belbundel te activeren. Lukt dit niet? Laat ons dan weten of je 120 min NL/ EU wilt of Onbeperkt bellen + 120 EU.

We helpen je graag verder!
Hallo Issam,

Dat is precies het probleem: er staat niet dat ik geen belminuten heb. Misschien is het beter om dit te interpreteren als een klacht over de website. Het is normaal dat ik als abonnementhouder van een mobiele telefonie aanbieder wil kunnen inzien wat ik in de praktijk krijg volgens het contract horende bij het abonnement. Draai hier alsjeblieft niet omheen. "Zoekt en gij zult vinden" is altijd van toepassing. Maar de taak die een klantenservice medewerker toebehoort is het verlenen van service. En de "My T-Mobile" website bestaat om informatie te verstekken aan de klant en de mogelijkheid te bieden om acties te ondernemen, uitgaande van de verstrekte informatie. Tenzij het de taak van de website is om het voor de klant moeilijk te maken om relevante informatie in te zien werkt het zijn doel tegen.

Ik zie graag verbetering in de effectiviteit van communicatie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lemonz,

Ik wil je eerst bedanken voor je feedback over My T-Mobile. :)

Als ik het goed begrijp wil jij terug zien dat je geen belminuten hebt. Als voorbeeld: "Belbundel: Geen". In plaats van dat we alleen aangeven welke bundels er wel actief zijn wil je dus ook graag zien of er geen bundel actief is bij een bepaald bundel-soort. Klopt dat?

Ik hoor het graag van je. We zullen deze feedback vervolgens doorzetten naar de afdeling die over My T-Mobile gaat.
Hoi Amy,

Bedankt voor je begrip, dat is precies wat ik bedoel. De reden waarom het er niet staat doet er niet toe; het resultaat is dat het voor de klant onduidelijk is.

Ideaal is om het complete plaatje weer te geven uitgaande van logische variabelen met eigenschappen:

Abonnement (naam van abo)
Bellen: (prepaid of bundel), (verbruik: x van y en z buiten bundel of dekking)
Sms: (prepaid of bundel), (verbruik: x van y)
Internet: (prepaid of bundel), (verbruik: x van y)

Op die manier.
Het is de trend om dingen zoveel mogelijk te simplificeren voor gebruikers door proberen in te spelen op statistische gegevens van menselijk gedrag. Leuk, maar meestal toegepast op manieren die het juist moeilijker maken.

Okdoei
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lemonz,

Thanks voor de feedback. Wij zullen je feedback wel doorzetten en kijken naar wat mogelijk is. 🙂

Reageer