Beantwoord

Heel traag internet na wijziging bundel

• 26 maart 2017
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Ik heb een stel samen abo, met sinds 3 dagen 20GB internet (ik heb de bundel verhoogd) het lijkt wel alsof mijn bundel op is, zo verschrikkelijk traag internet heb ik. Hoe kan dat? Het kost me wel 11,50€ meer per maand! Terwijl ik al 49 betaal. Voor internet wat het niet doet?!
icon

Beste antwoord door David 27 maart 2017, 11:29

Hey Flowerspowers,

Dat is inderdaad niet best! Ik zie in ons systeem dat je vanochtend mijn collega al hebt gesproken over dit probleem en dat het bleek dat jouw bundel niet gewijzigd, maar verwijderd was. Dit zorgde er dus inderdaad voor dat jij internet op basissnelheid had. Bij Stel Samen & Stel Bij (jouw abonnement) is dit 64 kbps, dus dat is inderdaad behoorlijk langzaam. Mijn collega heeft nu de XL-bundel alsnog voor je geactiveerd, dus nu zou je weer snel internet moeten hebben! Klopt dit ook? :)

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😃
Hallo David,
Klopt, vanmorgen heb ik contact gehad met je collega, alles werkt weer naar behoren! Bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Flowerspowers,

Dat is inderdaad niet best! Ik zie in ons systeem dat je vanochtend mijn collega al hebt gesproken over dit probleem en dat het bleek dat jouw bundel niet gewijzigd, maar verwijderd was. Dit zorgde er dus inderdaad voor dat jij internet op basissnelheid had. Bij Stel Samen & Stel Bij (jouw abonnement) is dit 64 kbps, dus dat is inderdaad behoorlijk langzaam. Mijn collega heeft nu de XL-bundel alsnog voor je geactiveerd, dus nu zou je weer snel internet moeten hebben! Klopt dit ook? :)

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer