Beantwoord

Hoe kan ik mijn dataverbruik inzien?

Kan iemand me vertellen of en hoe ik mijn internetverbruik in kan zien? Ik heb een abonnement met onbeperkt internet en kan via My T-mobile alleen mijn belgegevens inzien. Bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Razza 17 oktober 2013, 19:55

@megver

Welkom bij de T-Mobile Community!

Het is goed dat je jouw internet verbruik in wilt zien. Dit kan je doen door in te loggen op My T-Mobile. Als je ingelogd bent kan je klikken op 'Bekijk meer details'. Op de pagina die dan tevoorschijn komt kan je onderin zien hoeveel MB's je hebt verbruikt en hoeveel je nog te besteden hebt. :)

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@megver

Welkom bij de T-Mobile Community!

Het is goed dat je jouw internet verbruik in wilt zien. Dit kan je doen door in te loggen op My T-Mobile. Als je ingelogd bent kan je klikken op 'Bekijk meer details'. Op de pagina die dan tevoorschijn komt kan je onderin zien hoeveel MB's je hebt verbruikt en hoeveel je nog te besteden hebt. :)

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is.
Kun je het verbruik ook terugvinden op je factuur? Zodat je kunt zien wat je per maard verbruikt hebt?
Reputatie 5
@Papa v 2 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat kan inderdaad. Op de factuur specificatie kan je terugzien hoeveel je aan MB hebt verbruikt en op welke datum dat is geweest. 🙂 Ik hoop dat het zo duidelijker voor je is. Je kan via My T-Mobile inloggen en daar je facturen+specificaties bekijken.

Reageer