Beantwoord

Hoe lang duurt het omzetten van prepaid naar abonnement?

• 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 955 Bekeken

Reputatie 2
Gisteren (27-5) voor mijn dochter haar prepaid omgezet naar een abonnement. Volgens de verkoper zouden we naar buiten lopen met een werkend abonnement en internet. Maar inmiddels 24 uur later en de simkaart geeft nog altijd 'geen service'.

Hoe lang moeten we nog wachten T-Mobile?
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 mei 2019, 11:01

Hoi Rietmobiel,

Wat leuk dat jouw dochter van PrePaid naar abonnement overstapt!

Via de Shop zou het inderdaad zo omgezet moeten zijn, wat gek! Werkt het inmiddels wel al? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee in ons systeem. Daartoe heb ik wel de gegevens van het abonnement van jouw dochter nodig. Kun je mij in dat geval een privéberichtje sturen met daarin de naam waarop het abonnement staat, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer en uiteraard het telefoonnummer waar het om gaat.

Dankjewel alvast, ik ga er dan mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rietmobiel,

Wat leuk dat jouw dochter van PrePaid naar abonnement overstapt!

Via de Shop zou het inderdaad zo omgezet moeten zijn, wat gek! Werkt het inmiddels wel al? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee in ons systeem. Daartoe heb ik wel de gegevens van het abonnement van jouw dochter nodig. Kun je mij in dat geval een privéberichtje sturen met daarin de naam waarop het abonnement staat, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer en uiteraard het telefoonnummer waar het om gaat.

Dankjewel alvast, ik ga er dan mee aan de slag!

Reageer