Beantwoord

Hoe zit het met zakelijk "Internationaal + Oneindig en altijd EU internet"

• 10 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1530 Bekeken

In februari ons zakelijk abonnement verlengd met in het achterhoofd dat na 15 juni 2017 het internet ook in het buitenland ook onbeperkt zou zijn, dit is ook door de t-mobile medewerker beaamd.
Nu lees ik dat t-mobile de go unlimeted voor nieuwe abonnees begrenst op 10GB in de EU, maar ik lees dat diegene voor 1 mei gewoon voor de oude voorwaarden gaan.
Mijn abbonement werd verkocht als 3GB in de EU, maar omdat per 15 juni roamingkosten verleden tijd zijn, heb ik dit nog zo gevraagd, en de mederwerker zei dat vanaf 15 juni hetzelfde zou zijn als in Nederland.
Hoe zit dit nou? Want juist voor de vakanties, heb ik dit abonnement genomen "Netflix en straks ook ziggo F1"
Want in Nederland heb ik genoeg aan zo'n 10 GB
icon

Beste antwoord door David 11 mei 2017, 14:01

Hey Mickeyhil,

Een goede vraag inderdaad! Ik kan echter niet in jouw gegevens, omdat je niet bent ingelogd met jouw gegevens. Het is voor mij dus niet mogelijk om te controleren wat jouw opties zijn. Als je alsnog kunt registreren met jouw 06-nummer, dan kan ik hier meer informatie over geven.

Bij Go Unlimited zijn er inderdaad wijzigingen geweest, waarbij de nieuwe prijsplannen 10 GB in de EU te besteden krijgen. Bij de eerder afgesloten Unlimited abonnementen blijven de voorwaarden hetzelfde. Uit jouw bericht lijkt het alsof je met T-Mobile Go verlengd hebt en de abonnementen van T-Mobile Go hebben databundels die nu al in de gehele EU te gebruiken zijn.

Wij zullen alle informatie omtrent de veranderingen in juni in dit topic met jullie delen, zodra hier meer bekend over is. Je kunt dus ook dat topic in het oog houden voor meer informatie over jouw huidige abonnement en de bijbehorende databundels!

We horen graag van je of het zo duidelijk is en als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mickeyhil,

Een goede vraag inderdaad! Ik kan echter niet in jouw gegevens, omdat je niet bent ingelogd met jouw gegevens. Het is voor mij dus niet mogelijk om te controleren wat jouw opties zijn. Als je alsnog kunt registreren met jouw 06-nummer, dan kan ik hier meer informatie over geven.

Bij Go Unlimited zijn er inderdaad wijzigingen geweest, waarbij de nieuwe prijsplannen 10 GB in de EU te besteden krijgen. Bij de eerder afgesloten Unlimited abonnementen blijven de voorwaarden hetzelfde. Uit jouw bericht lijkt het alsof je met T-Mobile Go verlengd hebt en de abonnementen van T-Mobile Go hebben databundels die nu al in de gehele EU te gebruiken zijn.

Wij zullen alle informatie omtrent de veranderingen in juni in dit topic met jullie delen, zodra hier meer bekend over is. Je kunt dus ook dat topic in het oog houden voor meer informatie over jouw huidige abonnement en de bijbehorende databundels!

We horen graag van je of het zo duidelijk is en als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Goedendag,

Mijn abonnement moet nog ingaan en staat in de titel, en was het door jullie aangeboden alternatief voor mij.
115€ per maand met 65€ korting. dus € 50 ex BTW en werd verkocht met 3 GB EU
Waarop ik gevraagd heb waarom dat vermeld stond omdat het toch pas na 15 juni ingaat.
Het was een oud abonnement, die met korting verkocht werd (overgang periode) en die 3Gb zou inderdaad niet van toepassing zijn omdat dit abonnement pas na 15 juni ingaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickey,

Als je al hebt verlengd met 3GB dan blijft dat ook zo. Je bent namelijk een contract aan gegaan. De verandering van 10GB geldt voor Go Unlimited gebruikers die na 1 mei hebben verlengd. Eind deze maand volgt meer informatie over de roaming tarieven na 15 juni. Houd dit topic in de gaten voor meer informatie.

Ik heb op dit moment nog geen toegang tot je gegevens dus als je wilt dat ik meekijk dan kun je inloggen met jouw My T-Mobile account op het forum. 🙂
Goedemiddag
Heb nu 2 accounts, misschien kun je ze koppelen.
Waarschijnlijk denk u dat ik een 3 GB bundel hebt, maar ik heb een oneindig abbonement afgesloten met 3GB EU
Waarop ik vroeg bij het contract, hoe zit dat dan na 15 juni.
De t-mobile verkoper zei daarop dat je Bundel in Nederland vanaf 15 juni voor EU geld, dus ook het oneindig internet, maar omdat jullie nu restricties op de Go abbonement doen, maak ik me zorgen over mijn oneindig abonnement, die nog moet ingaan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickey,

In dit geval kan ik je niet garanderen dat het oneindige aspect van jouw abonnement ook na 15 juni oneindig in de EU te gebruiken is. Op het moment hebben we hier nog niet de details van, maar zoals ik al in mijn eerste bericht aankaartte, gaan we dit gelijk delen via het gedeelde topic. We delen daar dus gelijk de specificaties van alle veranderingen en wat dit gaat betekenen voor de prijsplannen. Ik snap dat dit voor nu even om jouw geduld vragen, maar we hebben hier nog geen ander nieuws over.

Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
In februari ons zakelijk abonnement verlengd met in het achterhoofd dat na 15 juni 2017 het internet ook in het buitenland ook onbeperkt zou zijn, dit is ook door de t-mobile medewerker beaamd.
Nu lees ik dat t-mobile de go unlimeted voor nieuwe abonnees begrenst op 10GB in de EU, maar ik lees dat diegene voor 1 mei gewoon voor de oude voorwaarden gaan.
Mijn abbonement werd verkocht als 3GB in de EU, maar omdat per 15 juni roamingkosten verleden tijd zijn, heb ik dit nog zo gevraagd, en de mederwerker zei dat vanaf 15 juni hetzelfde zou zijn als in Nederland.
Hoe zit dit nou? Want juist voor de vakanties, heb ik dit abonnement genomen "Netflix en straks ook ziggo F1"
Want in Nederland heb ik genoeg aan zo'n 10 GB

Dit is heel vreemd! ik heb precies de zelfde ervaring!! Graag duidelijke uitleg!!
Reputatie 4
Hoi Gert-JteR,

Daar ga ik je antwoord op geven! :)

Je hebt een Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement waarmee je onbeperkt internationaal kunt bellen en 3 GB data kan gebruiken in de EU. Dat zal na 15 juni niet veranderen. Je bent een contract aangegaan voor 3 GB data in de EU en dat zal zo blijven. Begin juni zul je ook bericht krijgen over wat de wijziging van roamingtarieven na 15 juni betekent voor jouw abonnement. Dan weet je precies waar je aan toe bent, maar het zal in elk geval niet minder worden dan de 3 GB data wat je nu hebt. Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is.

Heb je meer vragen, dan helpen wij je graag verder!

Reageer