Beantwoord

Hoeveel MB bij startabonnement?

• 22 februari 2016
  • 8 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 2
Goedendag,
Ik heb sinds een paar maandjes het zgn. omgezette stel samen en bij abbo. Ik kan nergens vinden hoeveel MB,s ik nu per maand heb.....iemand een idee?
icon

Beste antwoord door cobyd 22 februari 2016, 09:15

Ik had hetzelfde. Je hebt onbeperkt internet. Maar geen bundel met mb s . Ik heb gisteren 500 mb toegevoegd en zie het nu wel. Ik denk dat ik op de lage snelheid zat. Ben benieuwd of ik dit ga merken als ik op het 4 g netwerk zit
Bekijk origineel

8 reacties

Ik had hetzelfde. Je hebt onbeperkt internet. Maar geen bundel met mb s . Ik heb gisteren 500 mb toegevoegd en zie het nu wel. Ik denk dat ik op de lage snelheid zat. Ben benieuwd of ik dit ga merken als ik op het 4 g netwerk zit
Reputatie 2
Goedendag,
Bedankt voor je reactie. Maar als ik b.v. op whatsapp een foto ophaal, gebruik ik toch een MB of iets meer.De lage snelheid is mij bekend....
gr.Dick
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dick,

Fijn om te zien dat Cobyd je al van een reactie heeft voorzien. Wat hij zegt klopt inderdaad. Je maakt gebruik van het Stel Samen en Stel Bij abonnement en je hebt momenteel geen databundel. Een vast onderdeel van het Stel Samen en Stel Bij prijsplan is het Startabonnement. Met het startabonnement heb je onbeperkt sms/mms, gratis gebeld worden in Zone 1 en Nederland én heb je altijd onbeperkt toegang tot langzaam internet. De snelheid van dit internet is 64 Kbps. Dit is niet heel snel maar je kunt er inderdaad wel mee WhatsAppen, e-mailen en beetje browsen. 🙂 Mocht je willen internetten op een hogere snelheid (120 Mbps down/ 50 MBps up) dan kun je een internetbundel toevoegen via My T-Mobile.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Reputatie 2
Hoi Amy,

Wat een snelle reactie.Dus als ik (gebeurt vrijwel nooit) whatsapp en wat foto.s ophaal of (hetzij langzaam)via de browser kan ik niet buiten mijn bundel vallen.(ik begrijp wel op gentlement.s agreement basis.)
Zou fijn zijn.Juist omdat ik zeer weinig internet staat mijn internet via de klantenservice uitgeschakeld.Dan kan ik het met een gerust hart aanzetten.

Groetjes,

Dick Klukhuhn
Badge +5
Dat klopt helemaal, extra kosten zul je nooit krijgen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dick,

Zoals HugoB al aangeeft, klopt dat helemaal! Je hoeft niet bang te zijn voor extra kosten voor internetgebruik. Met ons Stel Samen & Stel Bij abonnement heb je altijd onbeperkt internet op lage snelheid. Ik heb jouw blokkades verwijderd, zodat je direct gebruik kunt maken van jouw internet! Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles werken. Vergeet niet om even je internetinstellingen te controleren. Veel plezier met internetten! :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Reputatie 2
Beste Thalina,

Supergoed geregeld.Het werkt goed.Even Wifi uitgezet en kon dan via internetverbinding browsen.
Wat een snelle service. Goed op ingespeeld.Zo hoor je de klanten te bedienen.En dat deed je(en je collega,Amy) goed en snel.Hugo, nog bedankt voor je antwoord. Nou, dat mag ook wel eens gezegd worden!!!

Groetjes,

Dick Klukhuhn:D
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dick,

Bedankt voor je complimenten! Geen dank, we helpen je graag! Ik heb jouw reactie natuurlijk ook doorgestuurd aan mijn collega Amy. Onze dag kan niet meer stuk! 😉 Super ook om te horen dat je internet nu werkt. Veel plezier ermee!

Trouwens nog iets anders: heb je al een T-Mobile Samen groep aangemaakt? Daarmee krijg je maandelijks een leuk cadeautje van ons en kun je onderling met jouw groepsleden gratis bellen binnen Nederland! Als je een groep hebt aangemaakt, deel dan als je het leuk vindt ook nog even jouw groepsnaam in dit topic. Maak je kans op een toffe prijs!

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!

Reageer