Beantwoord

Hotspot instellen, extra kosten?

• 3 januari 2018
  • 1 reactie
  • 3385 Bekeken

Ik heb een hotspot aangemaakt op me telefoon voor het gebruik op het werk. Ons netwerk ligt moneteel uit:( Mijn vraag is gaat het me meer kosten omdat hotspot aanstaat of is het gewoon gratis?
icon

Beste antwoord door David 4 januari 2018, 11:59

Hoi Artem,

Voor het gebruik van een hotspot maak je geen extra kosten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Houd er wel rekening mee dat een laptop op een andere manier gebruik maakt van internet en je er vaak sneller MB's mee verbruikt, dan op een mobiele telefoon. Het is dus wel handig om de verbruikstatus even in het oog te houden, zodat je weet hoeveel MB's je nog hebt. Als jouw databundel op is kun je natuurlijk altijd nog een aanvuller aanschaffen. Zoals gezegd, het instellen van een hotspot zelf kost geen extra geld. 🙂

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Artem,

Voor het gebruik van een hotspot maak je geen extra kosten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Houd er wel rekening mee dat een laptop op een andere manier gebruik maakt van internet en je er vaak sneller MB's mee verbruikt, dan op een mobiele telefoon. Het is dus wel handig om de verbruikstatus even in het oog te houden, zodat je weet hoeveel MB's je nog hebt. Als jouw databundel op is kun je natuurlijk altijd nog een aanvuller aanschaffen. Zoals gezegd, het instellen van een hotspot zelf kost geen extra geld. 🙂

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan weten!

Reageer