Beantwoord

Houdbaarheid van internetbundels

• 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe internetbundels gekregen. Alleen ik had nog veel mb's over maar tot mijn verbazing zijn ze gewoon weg en begin ik weer opnieuw? Waarom wordt het niet bij elkaar opgeteld? Dit vind ik super jammer!
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2017, 11:00

Hey Sonay,

Er wordt al heel erg lang geen "spaarvariant" van de bundels aangeboden. Ik zie dat jij het abonnement Stel Samen & Stel Bij hebt sinds november 2016, dat afgesloten is in juli, en ook bij dat prijsplan spaar je het tegoed niet op. Deze houdbaarheid van de bundels is ook opgenomen in de voorwaarden van het prijsplan.

Mocht je hier, of ergens anders, nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sonay,

Er wordt al heel erg lang geen "spaarvariant" van de bundels aangeboden. Ik zie dat jij het abonnement Stel Samen & Stel Bij hebt sinds november 2016, dat afgesloten is in juli, en ook bij dat prijsplan spaar je het tegoed niet op. Deze houdbaarheid van de bundels is ook opgenomen in de voorwaarden van het prijsplan.

Mocht je hier, of ergens anders, nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer