Beantwoord

Houdbaarheid van mijn tegoed

Op dit moment heb ik best wel veel beltegoed staan op mijn tel....ik kan dit toch gewoon blijven opsparen.Dat maakt toch niet uit....of staat er een bepaalde datum voor dat ik hier gebruik van moet maken.
icon

Beste antwoord door Issam 23 september 2015, 10:30

Hi Fasvisjes,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Zoals Rosan al aangaf kan je bij de oudere Flex en Relax abonnementen je beltegoed binnen je contract onbeperkt meenemen. Jij maakt gebruik van het Relax Sim Only '10 prijsplan. Hierbij kan je jouw minuten onbeperkt meenemen. Let er wel op dat de opgespaarde minuten komen te vervallen bij een contractovername, nummerbehoud of overstap naar een ander prijsplan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. 🙂 Heb je nog andere vragen of onduidelijkheden? Dan weet je ons te vinden fasvisje.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste fasvisjes dat is geheel afhankelijk van welk abonnement jij gebruikt of misschien dat je pre paid gebruikt?

De meesten abonnementen is tegoed 1 maand houdbaar maar bij de heel wat oudere BV flex en relax is dat weer anders.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Fasvisjes,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Zoals Rosan al aangaf kan je bij de oudere Flex en Relax abonnementen je beltegoed binnen je contract onbeperkt meenemen. Jij maakt gebruik van het Relax Sim Only '10 prijsplan. Hierbij kan je jouw minuten onbeperkt meenemen. Let er wel op dat de opgespaarde minuten komen te vervallen bij een contractovername, nummerbehoud of overstap naar een ander prijsplan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. 🙂 Heb je nog andere vragen of onduidelijkheden? Dan weet je ons te vinden fasvisje.
Dank je wel voor jullie reactie Rosan en Issam,:8
Reputatie 6
Badge +16
Hi Fasvisjes,

Graag gedaan hoor! 🙂

Reageer