Beantwoord

Huidig abonnement wijzigen

• 27 februari 2018
  • 14 reacties
  • 478 Bekeken

In januari is mijn vorige contract geëindigd na twee jaar het ging er uit. Ik was verplicht om over te stappen naar dit abbonement telefonisch werd mij verstaan gegeven dat dit het goedkoopste was. Ik zat voo8€ per maand.Echter nog geen maand later zie ik sim only abonnement met veel voordeel. Ik ben enorm teleurgesteld over de hele gang van zaken bij t-mobiel als mijn contract afloopt ga ik weg na 11 jaar is dit wat jullie begrijpen voor nieuwe klanten leuk houd ook de oude klanten daar zijn jullie wel Door groot geworden

Hopelijk krijg ik een eerlijk antwoord dit klopt menselijker wijs al niet vind ik

Groet Betty Gerritse
icon

Beste antwoord door Rosan 28 februari 2018, 07:04

Nee het is niet echt duidelijk want stel samen en stel bij word niet meer verkocht
Er zijn nu Go en basis abonnementen en beide hebben hun eigen voordelen.
Welk abonnement heb je nu (je nieuwe dus) en welk abonnement zie wat goedkoper zou zijn?

Verder wat je bedoelt betreft hackers dat is heel naar maar als dat gebeurt moet T Mobile zoiets onderzoeken of het echt niet zelf door de klant is veroorzaakt voordat zoiets vergoed kan worden.
En ik denk dat je met mooi abonnement het over het flex abonnement heb die werden idd uitgefaseerd die waren allemaal al uit de lopende contract periode van 12/24 maanden
Bekijk origineel

14 reacties

Badge +13
Beste Betty wat voor abonnement heb je nu aangeboden gekregen en welk abonnement zie je wat veel beter is?
Stel samen stel bij 120 belminuten en gratis sms
Ja dat klopt
Eind januari ingegaan 2017
Tot januari 2019 loopt het contract af
Het gaat er mij om dit Is de tweede keer dat mij dit gebeurd jarenlang een mooi contract sinds eind 2006 dat werd me in 1x ontvreemd na verlaging van dat contract
Aantal jaren geleden hebben ze mij onrechtmatig 250 euro van mijn rekening afgeschreven Door derden dit wilde ze mij in mijn schoenen schuiven echte dit waren hackers uit Afrika 5 veschillende sms nummers die ik open moest maken.anders kon ik geen telefoon en sms gebruiken. Per sms nummer moest ik bezwaar indienen. Het is me gelukt Het kwam er op neer dat de beveiliging van T-Mobile slecht was nu krijg ik nog valse rekeningen. Nog geen excuus gekregen voor de ellende en het vertrouwen in t-mobiel is enorm geschaad
M.b.t. punt 7 klopt
Is mijn verh/antwoorden duidelijk?
Badge +13
Nee het is niet echt duidelijk want stel samen en stel bij word niet meer verkocht
Er zijn nu Go en basis abonnementen en beide hebben hun eigen voordelen.
Welk abonnement heb je nu (je nieuwe dus) en welk abonnement zie wat goedkoper zou zijn?

Verder wat je bedoelt betreft hackers dat is heel naar maar als dat gebeurt moet T Mobile zoiets onderzoeken of het echt niet zelf door de klant is veroorzaakt voordat zoiets vergoed kan worden.
En ik denk dat je met mooi abonnement het over het flex abonnement heb die werden idd uitgefaseerd die waren allemaal al uit de lopende contract periode van 12/24 maanden
Ik heb abbonement stel bij stel samen 10€ abbonement geld en eerst ongeveer 5 euro onbeperkt bellen en smsen vorige week kon IK mijn 5 euro halveren en ik kreeg 150 belminuten en smsjes zijn verdwenen. Ik kan de orginazer aanvullende algemene voorwaarden niet vinden met behulp van het download programma op de app van jullie niet vinden maar ik weet niet exact of dat programma relax heette maar ik had in 2006 een mooie nokia 6300 en een gunstig abbonement in Maastricht aangeschaft. Waar ze hier in de shop in mijn woonplaats zeiden niet wegdoen want er zijn mensen die het zelfs nog van je willen kopen en dan wordt me dit later uitgehaald ik neem aan dat U bij mijn gegevens kunt knijpen anders geef ik U telefonisch mijn klantnummer. Dan hoop ik dat alles goed duidelijk is .. Vorige week heb ik met de klantenservice gebeld en ik wilde graag sim only abonnement want de voorwaarden van mijn abbonement kan ik niet vinden die meneer wilde mijn abbonement niet overzetten. Terwijl ik dat via de app wel kan naar sim only basis want dat wil ik graag want hierbij kan ik bellen en smsjes sturen en hoef ik geen Internet bij aan te schaffen begrijpt U. Ik kan geen Internet op mijn telefoon hebben vanwege 1 oog en kunstoog waar ik ook nog voor uitgelachen werd. Volgens Waar ik op dat moment van dicht klap en later gefrustreerd van raak en me eigen niet assertief vind. Maar daar kunnen jullie niets aan doen . Overijssel
er dit stukje typen doe ik een half uur ik heb bij jullie shop een Samsung-tablet 10.1 android gekocht waar ik alles heel goed kan zien en content mee ben. Nou ik hoor het wel mijn reactie is zo verlaat vanwege een sterfgeval van mijn oom. Hartelijke groet van Biz G
Nog wat mijn abonnement kan en wilde men niet opzeggen terwijl ik sim only willen kan ophalen in de shop bij mij om de hoek ik kon niet duidelijk maken dat ik wel hetzelfde nummer wil behouden en geen nieuwe sim kaart hoefde omdat ik al een kaart heb .is het ook mogelijk om een s:S:$im kaart in mijn tablet te plaatsen in plaatsen? In plaats van in de telefoon. Want mijn 🆒huistelefoon was een keer stuk ik had één uur met mijn vader in Zeeuws Vlaanderen gebeld volgens mij was dat 40€ ik weet het niet exact. Nou ik hoop dat het desbetreffende probleem in harmonie opgelost kan worden.
Hartelijke groet van BizG
Badge +13
Ik heb even gevraagd of een moderator mee kan gaan kijken wat voor abonnement je nu heb want dat is mij nu nog steeds niet duidelijk.
Verder bij verlengen behoud je gewoon je bestaande nummer en krijg je geen nieuw nummer.
En bij een Go abonnement heb je onbeperkt bellen in NL dus zou je geen extra kosten hebben maar heb je een basis sim dan heb je een beperkt aantal minuten en ben je erover heen betaal je per minuut extra.

Je simkaart in je tablet doen is niet de bedoeling want als je geen data in je abonnement heb geen handige zet.
Een moderator kan meekijken wel abonnement je heb
Verder wil ik je vragen niet allerlei topics te blijven openen dat is tegen de huisregels en daar ben je ook al op gewezen.
Reputatie 4
Badge +13
Hey Betty,

Allereerst mijn condoleances voor het verlies van je oom. Ik wil er alles aan doen je zo goed mogelijk te helpen! Ik ben daarom meteen in ons systeem gaan kijken. Daar zie ik dat je een Stel Samen & Stel bij abonnement hebt, dat op 8 januari 2017 is ingegaan. Omdat het contract doorloopt tot 7 januari 2019, is het op dit moment niet mogelijk jouw abonnement te wijzigen naar een Basis Sim Only.

Je kunt natuurlijk wel bij de volgende keer dat je kunt verlengen (8 september 2018) kiezen voor een Sim Only-abonnement! Omdat je aangeeft dat je de telefoon vooral gebruikt om te bellen, is de Basis Sim Only met 300 belminuten misschien wel de beste keuze. Bij dit abonnement kun je er dan ook voor kiezen geen internetbundel te selecteren. Mocht je nou liever onbeperkt minuten willen hebben, dan is wellicht de Go Sim Only met onbeperkt bellen een betere optie! Houdt er wel rekening bij dat bij dit abonnement een 1GB internetbundel zit. Bij het verlengen van je abonnement behoudt je, zoals Rosan ook goed aangeeft, uiteraard je huidige nummer.

Verder vroeg ik me af of het misschien een optie is om de leesbaarheid van je mobiele telefoon te vergroten? De meeste telefoons hebben namelijk diverse opties om dit te doen. Zo kun je bijvoorbeeld de tekst groter maken en de helderheid verhogen! Als je het type van jouw mobiele telefoon aan mij wilt doorgeven, zal ik online voor je opzoeken hoe je dit het beste kunt doen. Hiermee kun je dan van zowel je Samsung Galaxy Tab 10.1 als van je telefoon optimaal genieten! :D

Ik hoor het graag van je, Betty! En hoop dat het hierdoor allemaal iets duidelijk is met betrekking tot je abonnement.

Reageer