Beantwoord

i-150 '08 moet van T-Mobile verdwijnen

• 27 april 2017
  • 7 reacties
  • 500 Bekeken

Volgens mails en brieven moet bij T-Molbie het i-150 '08 abonnement met tethering, visual voicemail en onbeperkt internet om worden gezet naar EU Unlimited Go. Op eerste oog wordt dan mijn abbo na 24 maanden een korting te hebben ineens 53.8% hoger per maand.. Dat is nog eens een beloning van trouwe klanten, welk genie heeft dit kunnen bedenken?

Ik verwacht toch echt een aanbod in de trant van; al je voordelen meenemen voor je huidige i-150 '08 prijs in een EU unlimited Go abbo. dat is dus 30,46 p.m.

BTW, eenzijdig opzeggen wanneer dit voor mij nadelig is (!) is volgens EU wetgeving niet geldig, bovendien gaan de internetkosten voor providers in juni weer omlaag, dus kom met een beter aanbod.

@ i-150 '08 klanten: verenig u en eis een beter aanbod, u heeft er lang genoeg voor betaald.
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2017, 16:42

Hi Bonzorino,

In dit topic legt mijn collega Marlies goed uit waarom dit prijsplan gaat verdwijnen. Het aanbod dat in de e-mail staat is het enige aanbod die wij gaan aanbieden. Daar zal dus geen verandering in komen.

Ik ga dit topic sluiten omdat er al een algemeen topic is over dit onderwerp. Voor vragen kun je daar terecht.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Badge +13
Beste, aangezien je buiten de contract periode zit kan zowel jij al T Mobile wijzigingen doorvoeren.
De i150 abonnementen worden al lange tijd niet meer aangeboden en allen zijn al langer buiten contract.
Het aanbod wat gedaan word geldt voor een bepaalde periode en daarna kan je gewoon tegen de dan geldende aanbieding weer verlengen.
Nadelige gevolgen bij het opzeggen en of dit niet mag volgens de EU wetgeving klopt helemaal. Maar niet als je buiten je contract periode loopt, zoals Rosan ook al aangeeft. Je hebt dus geen poot om op te staan! Vraag me toch al wel af waarom je nog zo lang zo'n oud abonnement hebt. Daar betaal je je scheel aan (omdat je minder krijgt, bv snelheid internet), vergeleken de nieuwe abonnementen.

Snap niet dat je zelf al niet eens hebt rond gekeken om je abonnement te wijzigen. Je abonnement is nu, volgens de lijsten, 29,95 euro per maand. Je hebt slechts 150 belminuten en 150 sms'jes met een internet snelheid van 2.0 Mbps/384Kbps. (volgens mij is het nog iets verhoogd naar 15 Mbps, zeker ben ik niet). Ga je nu naar Go Unlimited dan betaal je 36,99 euro (incl. Visual Voicemail) per maand. Ga met 2 andere mensen in een T-Mobile Samen en je betaald 31,99 euro. Dat is 2,04 euro meer per maand maar je hebt wel onbeperkt internet (120 Mbps) en onbeperkt bellen + sms'jes.

Kan je zeggen, dat is 2,04 euro per maand meer, maar je krijgt er ook wel meer voor terug! Je kan natuurlijk ook gewoon kiezen voor een Go UP of een Go Next, als je het te duur vind en niet nodig hebt. Het ligt natuurlijk helemaal aan je zelf!

Het stukje: Op eerste oog wordt dan mijn abbo na 24 maanden een korting te hebben ineens 53.8% hoger per maand.. Snap ik zelf niet helemaal. Als je een abonnement neemt dan gaat dit altijd na 24 maanden omhoog. Dan moet je gewoon weer een nieuw abonnement afsluiten, die dan weer goedkoper is. Zo gaat het al jaren, waarom snap ik niet dat je zelf zo lang bent blijven hangen in je oude abonnement.

Het zijn maar gewoon wat vragen die ik heb en misschien help ik je met mijn gedachten hier achter. Al met al heeft het dus geen zin om iedereen op te trommelen om z'n zin te krijgen! Je hebt geen contract meer en kan T-Mobile ontbinden wanneer ze dat willen.
Reputatie 1
Beste Serviceweb,

Omdat wij met het I-150 de afgelopen 8 a 9 jaar voor 30 euro per maand onbeperkt internet hebben gehad in abonnement. Tot eind 2016 was er geen ander aanbod dat beter was. En nu nog niet. Niet iedereen wil iedere twee jaar wat anders. Zoals ook nu. Ook bij deze wijziging moeten we meer gaan betalen voor wat we nu al hebben. En ons oude abonnement ging niet na 2 jaar met 20 euro omhoog.
Wil niet lullig doen of vervelend zijn, maar dingen veranderen nu eenmaal. T-Mobile heeft het nog lang volgehouden met het aanbieden van hun oude abonnement. Bij andere providers had je waarschijnlijk al veel eerder je abonnement moeten stoppen omdat ze het niet meer aanbieden.

Alles veranderd in de tijd, ook het aanschaffen van een mobiel abonnement. Elk jaar, of om de twee jaar, loopt je contract af en ga je weer verder snuffelen. En sterker nog, vaker is het abonnement wat je dan kan afsluiten veel beter. Je geeft aan meer te moeten gaan betalen, toch blijf ik er bij dat het niet zo is. Je krijgt nu onbeperkt bellen, sms'jes sturen en internet met een veel snellere verbinding. Al met al ga je er op voorruit en het is maar iets wat je dan meer zou moeten betalen.

Overigens, zoals ik al zei, overstappen naar een ander Go Abonnement kan ook, geen probleem. Vroeger was alles beter, mooie, goedkoper... Maar we leven nu en dan zijn aanpassingen nodig! Jammer dat je er zo over denkt, maar ik zie toch meer voordelen dan nadelen. En nogmaals, je hoeft niet naar het duurste abonnement.
Reputatie 1
Dank voor je mening, maar ik zie nog steeds geen reden genoemd waarom ik meer zou moeten gaan betalen. Ik wil juist niet iedere twee jaar veranderen, en ik koop mijn eigen hardware.
Je hoeft ook niet elke 2 jaar een nieuw abonnement te nemen. Als je nu een abonnement neemt dan kan je er nog lekker jaren mee door blijven lopen, zoals je nu ook deed. Alleen vervalt alle kortingen en ben je veel voordelen kwijt. Jammer toch! Werkt overigens bij elke provider zo, mits je een abonnement afsluit waar staat dat je deze houd tot je stopt bij de provider (en wanneer deze zelf het abonnement stopt).

Nogmaals, je hoeft ook niet een GO Unlimited abonnement te nemen. Een goedkopere kan ook! Kijk eerst eens naar hoeveel MB's je per maand verbruikt, soms is een unlimited abonnement helemaal niet nodig. Ik zelf dacht ook altijd heel veel te willen, hoe meer hoe beter. Gebruik maar 3 GB per maand en ben al blij met een lager abonnement met lage kosten.

Ik hoop dat ze je verder helpen en kunnen bekijken wat het beste is. En mocht er een oplossing zijn gekomen, laat het weten, dan leer ik hier ook weer van. Fijne dag nog gewenst 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonzorino,

In dit topic legt mijn collega Marlies goed uit waarom dit prijsplan gaat verdwijnen. Het aanbod dat in de e-mail staat is het enige aanbod die wij gaan aanbieden. Daar zal dus geen verandering in komen.

Ik ga dit topic sluiten omdat er al een algemeen topic is over dit onderwerp. Voor vragen kun je daar terecht.