Beantwoord

i150 '08 - KPN Hotspots

• 31 juli 2016
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Reputatie 2
Beste,

Ik heb nog een oud abonnement waarbij ik onbeperkt internet geniet, en ook onbeperkt gebruik van T-mobile en KPN hotspots. Afgelopen week geprobeerd om gebruik te maken van de hotspots echter lijkt deze dienst niet meer in gebruik te zien. zowel een smsje met hotspot naar 9434 werkt niet, en t-mboile is ook geen login optie meer bij een KPN hotspot.

Is deze dienst stopgezet? Ik maakte er niet elke maand gebruik van, maar meestal wel een aantal keer per jaar rond de vakantie periode..
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 juli 2016, 11:30

Hoi Tales.

Ik meen me te herinneren dat deze dienst ergens eind vorig jaar gestopt is, helaas. Er werd nog maar weinig gebruik van gemaakt.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Tales.

Ik meen me te herinneren dat deze dienst ergens eind vorig jaar gestopt is, helaas. Er werd nog maar weinig gebruik van gemaakt.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Tales,

Wat Kaassausje aangeeft klopt. Hier zijn wij inderdaad eind vorig jaar mee gestopt.

Ondertussen heb je hier ook over gesproken met mijn collega Brian op Facebook. Hopelijk is alles zo duidelijk! 🙂
Reputatie 2
Beste Amy,

Ik heb inderdaad een antwoord mogen ontvangen, voor de meelezers; de dienst is per afgelopen December stop gezet, klanten zijn helaas niet pro-actief op de hoogte gebracht op een artikel op de website na. Stond helaas hierdoor voor een verassing. Jammer.
Reputatie 2
Jammer ook dat mijn smsjes naar 9434 alsnog wel in rekening gebracht zijn, ook al werkt de dienst niet meer.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tales,

Dat is inderdaad niet handig! Ik zie inderdaad dat de sms'jes in rekening zijn gebracht. Ik heb de kosten hiervoor vergoed, dat zal verrekend worden met jouw komende factuur. Sorry voor het ongemak!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer