Beantwoord

Ik heb een oud abbonement met onbeperkt internet, hoeveel MB's krijg ik in de EU?

• 10 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

Geachte,

Mijn abbonement is inmiddels bijna 10 jaar oud ( blackberry service internet ) welk ik onbeperkt internet op heb, hoeveel MB krijg ik in het buitenland (EU) met mijn houdige abbonement ?
verder heb ik 300 min per maand om mee te bellen, bel ik straks wel uit mijn bundel in EU ?

alvast dank
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 10 augustus 2017, 13:47

Oi,

Dit zal door een moderator uitgezocht moeten worden, want onbeperkt is niet hoe het werkt (helaas). Moderators pakken topics op met 24 tot 48 uur (afhankelijk van drukte en dingen als weekend).

Je hebt recht op een X gb die bepaald wordt door een formule. Die formule stelt dat een abonnement met contractwaarde Y een Y * Z gb moet vertegenwoordigen. Daarmee wordt jouw X bepaald...

De 300 minuten zouden voor bellen naar NL nummers binnen de EU wel moeten gelden. Let op, bellen naar het buitenland (dus bellen naar EU) is een ander hoofdstuk en dat kost gebruikelijk wel geld. De nieuwe abonnementen hebben hiervoor bijvoorbeeld een aparte 120min/mnd bundel (ondanks onbeperkt binnen NL) teller.

Al met al, om het zeker te weten (gezien hoe oud je abo is) zal een moderator moeten kijken. Ik zou ook zeker eens overwegen om te kijken wat je nu als alternatief kunt krijgen, want 10 jaar oud zou inmiddels toch wel een betere deal moeten kunnen geven ;)

Of zet het hier neer, dan kunnen we eens puzzelen 😛
Bekijk origineel

4 reacties

Oi,

Dit zal door een moderator uitgezocht moeten worden, want onbeperkt is niet hoe het werkt (helaas). Moderators pakken topics op met 24 tot 48 uur (afhankelijk van drukte en dingen als weekend).

Je hebt recht op een X gb die bepaald wordt door een formule. Die formule stelt dat een abonnement met contractwaarde Y een Y * Z gb moet vertegenwoordigen. Daarmee wordt jouw X bepaald...

De 300 minuten zouden voor bellen naar NL nummers binnen de EU wel moeten gelden. Let op, bellen naar het buitenland (dus bellen naar EU) is een ander hoofdstuk en dat kost gebruikelijk wel geld. De nieuwe abonnementen hebben hiervoor bijvoorbeeld een aparte 120min/mnd bundel (ondanks onbeperkt binnen NL) teller.

Al met al, om het zeker te weten (gezien hoe oud je abo is) zal een moderator moeten kijken. Ik zou ook zeker eens overwegen om te kijken wat je nu als alternatief kunt krijgen, want 10 jaar oud zou inmiddels toch wel een betere deal moeten kunnen geven ;)

Of zet het hier neer, dan kunnen we eens puzzelen 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Civic10,

Top om te zien dat onze Klantexpert Poco-Loco al zo goed met je mee heeft gedacht, hij heeft helemaal gelijk in zijn antwoord! Op dit moment kan ik geen specifieke informatie geven, omdat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile. Ik kan op dit moment dus niet in ons systeem kijken wat er precies voor jou geldt. Ik neem aan dat het om deze BlackBerry Bundel gaat en hierbij heb je geen roaming in de EU, omdat dit een speciale bundel op lage snelheid is die niet onder nieuwe regels valt. Jouw belbundel kan wel mee over de grens, dat is geen probleem!

Denk inderdaad ook even na of dit abonnement nog helemaal voldoet en of er misschien geen nieuwere optie is die ook goed bij jouw wensen aansluit, zoals je ziet helpt Poco-Loco hier ook graag bij! :)

Hopelijk is het zo al duidelijk, maar anders kun je even een nieuwe registratie uitvoeren en dan mét My T-Mobile. We kunnen dan nog wat meer voor je uitpluizen!

Hopelijk is het zo al duidelijk, maar anders kun je even een nieuwe registratie uitvoeren en dan mét My T-Mobile. We kunnen dan nog wat meer voor je uitpluizen!

Ohw en als je dat doet, post hier even verder of geef even een melding wat je andere account (met jouw My T-Mobile link eraan) zodat we weten wie je bent 😉
Reputatie 2
Misschien wat minder laten afleiden door dat Blackberry? Die bundel is namelijk geen abonnement maar een extra service. Het betreft hier waarschijnlijk het iPlan abonnement en vanuit ervaring durf ik hier wel te beweren dat aan het huidige 'Go' abonnement heel veel nadelen kleven ten opzichte van iPlan. Ben wel benieuwd wat hier uitkomt. Naar ik meen zijn de nieuwe EU regels niet dusdanig opgesteld dat deze uitsluitend voor nieuw af te sluiten abonnementen zouden gelden.

Reageer