Beantwoord

ik voel me opgelicht door t-mobile

• 15 september 2020
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Volgens de medewerker aan de lijn kon ik replyen op het mailtje wat ze stuurde zelfs dat klopt niet word er gewoon kwaad van.

Wat is dit voor iets belachelijks.

voor mijn gevoel neigt dit gewoon naar kei harde oplichting echt wat achterbaks.

Jullie belde mij met een nieuwe aanbieding omdat mijn contract binnenkort af loopt.

Jullie zouden de nieuwe tarieven mailen en wat blijkt nu jullie hebben hem gewoon alvast verlengd.

moeten jullie tegenwoordig zo aan klanten komen wat is dit schandalig ik voel me voor het eerst in ik gok 20 jaar zeer genaaid door jullie met deze manier van handelen.

ik weet jullie komen met het riedeltje dat als je reageert dat het zo afgezegd word maar dat is geen aanbieding doen dit is gewoon een nieuw contract hoeveel mensen vergeten zich af te melden en zitten zo voor 2 jaar aan jullie vast.

die 2 jaar is volgens mij niet eens overlegd in ieder geval niet duidelijk genoeg voor mij.

dus zeg de boel maar af dit wil ik niet.

sterker nog ik wou overgaan met internet thuis van t-mobile maar dat gebeurt nu zeker niet en met mijn mobiel ga ik er nog eens hard over nadenken voor het eerst in 20 jaar om van provider te wisselen.

Dus dat hebben jullie dan mooi voor elkaar.

groeten

Alex Reinders

icon

Beste antwoord door Evy 16 september 2020, 15:52

Geen probleem @Alex r , dit heb ik gelijk voor je geregeld! Mocht je niks veranderen aan je abonnement weet dat het dan “stilzwijgend” elke maand wordt verlengt. Zo kom je niet nog eens voor verassingen te staan! Uiteraard ga ik ervoor zorgen dat jouw feedback intern wordt doorgezet. Mocht ik je in de toekomst kunnen helpen met een verlenging, laat je het dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Alex r 

Allereerst, excuses voor de miscommunicatie! Ik kan me voorstellen dat dit wat frustratie opwekt, wanneer je niet had verwacht dat er een verlenging zou plaatsvinden. Geen zorgen, dit kan ik uiteraard voor je annuleren! Je huidige abonnement is ook nog niet afgelopen dus je hebt nog voldoende tijd om eens rustig te kijken wat er wel bij je past. Tot 19-12-2020 loopt jouw huidige abonnement, dit kun je drie maanden voor de einddatum verlengen maar dat hoeft natuurlijk niet! Via My T-Mobile kun je heel makkelijk zelf jouw abonnement verlengen. Laat je even weten of dit is wat je wilt? Dan ga ik er voor zorgen dat deze verlenging wordt geannuleerd! :smile:  

Ja annuleer het allemaal maar.

vind deze gang van zaken echt misselijkmakend 

en neigt gewoon naar op zijn minst misleiding en misschien wel oplichting 

ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze praktijken en hoop dat jullie daar intern iets mee gaan doen.

ik weet ben maar 1 klant en misschien helemaal niet interessant voor jullie maar dit druist gewoon tegen mijn rechtsgevoel in.

Reputatie 6
Badge +6

Geen probleem @Alex r , dit heb ik gelijk voor je geregeld! Mocht je niks veranderen aan je abonnement weet dat het dan “stilzwijgend” elke maand wordt verlengt. Zo kom je niet nog eens voor verassingen te staan! Uiteraard ga ik ervoor zorgen dat jouw feedback intern wordt doorgezet. Mocht ik je in de toekomst kunnen helpen met een verlenging, laat je het dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Reageer