Beantwoord

Ik wil mijn databundel verdubbelen voor 2,50

• 13 juli 2016
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Ik wil mijn Gb verdubbelen
icon

Beste antwoord door Minty 14 juli 2016, 00:42

Heb je een Stel Samen & Stel bij abonnement en heb je het over een sms'je die van T-Mobile hebt ontvangen met dit aanbod? Je kunt de bundel zelf aanpassen in My T-Mobile. Als het goed is zie je staan dat de internetbundel 1 stap hoger dan je nu hebt maar €2,50 extra kost per maand.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Heb je een Stel Samen & Stel bij abonnement en heb je het over een sms'je die van T-Mobile hebt ontvangen met dit aanbod? Je kunt de bundel zelf aanpassen in My T-Mobile. Als het goed is zie je staan dat de internetbundel 1 stap hoger dan je nu hebt maar €2,50 extra kost per maand.
Zo'n smsje heb ik niet gekregen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi choice2rejoice,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt! We zijn bezig met verschillende testen, zoals bijvoorbeeld tijdelijke internetbundels maar ook het verhogen van je internetbundel. We sturen deze sms naar een kleine groep klanten om dit te testen. Je kunt zelf via My T-Mobile ook je internetbundel aanpassen. Ik zie dat jij 3GB hebt op dit moment, de vraag hierboven ging over de 1GB bundel. Daarom zijn de prijzen anders.

Weet je zo voldoende? Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.

Reageer