Beantwoord

Informatie vast internet

• 1 januari 2017
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

per wanneer gaat T-mobile vast internet en televisie aanbieden? de koop van vodafone thuis is rond dus ik had er al wel een bericht of zo over op de website verwacht maar tot op heden blijft het erg stil hier over ook in de winkels weten de medewerkers niks ik zit nu met glasvezel internet 500/500 en televisie bij kpn maar wil daar graag per 1 maart weg en zou dan graag naar T-mobile gaan met alles
icon

Beste antwoord door KoenM 2 januari 2017, 01:38

Hoi ferkalin,

Welkom op het forum!

Als het goed is zal medio deze maand meer info beschikbaar worden over wat er nu allemaal gaat gebeuren. Tot dan zullen we nog even geduld moeten hebben.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi ferkalin,

Welkom op het forum!

Als het goed is zal medio deze maand meer info beschikbaar worden over wat er nu allemaal gaat gebeuren. Tot dan zullen we nog even geduld moeten hebben.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
hallo inmiddels is het februari en heb nog steeds niks voorbij zien komen bij T-mobile of in het nieuws over vast internet van t-mobile en kan je nog steeds vodafoon thuis abonnementen afsluiten terwijl het niet meer van vodafoon is blijft dit zo of gaat t-mobile er nou ook echt werk van maken en komen ze met een leuke aanbieding voor klanten die graag alles bij een aanbieder hebben.
Hoi ferkalin,

Op de website van T-Mobile Thuis staat dat ze rond 15 februari Vodafone Thuis producten gaan verkopen onder de naam T-Mobile Thuis. Dat wil zeggen dat we tegen die tijd ook meer informatie zullen krijgen. Ik zou nog even wachten tot T-Mobile Thuis het zelf gaan aanbieden, er zullen vast wel aanbiedingen komen en dan zou het jammer zijn als je nu je contact afsluit op de site van Vodafone.

Wat voor aanbiedingen er gaan komen is nog niet duidelijk, maar die komen er vast wel. Op de site staat: Ik heb een T-Mobile mobiel abonnement. Komt het er nog extra voordeel voor de klanten die zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebben? Op dit moment is nog niet bekend welke voordelen en wanneer. Maar reken er op dat er voordelen komen. Zodra dit bekend is zullen we je uiteraard als eerste informeren.

Wil je graag op de hoogte blijven over T-Mobile Thuis, dan zou ik de volgende topic lezen en de komende dagen goed blijven volgen. https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-nederland-neemt-vodafone-thuis-over-273074

Fijne dag!

Reageer