Beantwoord

Ingangsdatum abonnement bepalen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hallo bij het online aanvragen van een abonnement kan ik als ingangsdatum alleen kiezen voor:

1. Op de dag dat mijn huidige contract afloopt
  2. Per direct (op dag van levering)
Het lijkt dus niet mogelijk te zijn om een exacte datum te kiezen, ik wil graag dat het volgende maand ingaat.

Of is dit wel mogelijk ?

Extra info: Gaat om een prepaid t-mobile nummer waarvoor ik een abonnement wilt afsluiten met nummerbehoud.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2019, 15:36

Hi Ryan,

Als ik het goed begrijp heb je nu een T-Mobile PrePaid aansluiting en wil je een abonnement afsluiten bij ons? Zo ja, dan kun je ook gewoon je PrePaid omzetten naar abonnement. Dat kun je in een T-Mobile shop in orde maken. Op deze pagina staat het uitgelegd.

Mocht ik het verkeerd hebben begrepen dan hoor ik graag wat je precies bedoelt. Ik denk dan graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Ryan,

Als ik het goed begrijp heb je nu een T-Mobile PrePaid aansluiting en wil je een abonnement afsluiten bij ons? Zo ja, dan kun je ook gewoon je PrePaid omzetten naar abonnement. Dat kun je in een T-Mobile shop in orde maken. Op deze pagina staat het uitgelegd.

Mocht ik het verkeerd hebben begrepen dan hoor ik graag wat je precies bedoelt. Ik denk dan graag met je mee!

Reageer