Beantwoord

Internet afgesloten ipv vertraagd

Ik heb al een tijdje t-mobile, deels omdat je gewoon door kan internetten als je door je bundel heen bent. De snelheid gaat wel omlaag maar je kan tenminste nog whatsappen o.i.d.. Nu kreeg ik gister ineens een sms dat mijn internet bundel op was en dat ik geen internet meer had tot ik een aanvuller zou kopen of m'n nieuwe maand in zou gaan.
Ik vraag me dus af waarom mijn snelheid niet gewoon verlaagd wordt zoals dit al 2 jaar lang gebeurde wanneer ik door m'n bundel heen was.

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Amy 24 augustus 2015, 10:21

Hey Muhryn,

Goed dat je deze vraag stelt! Ik heb net naar je gegevens gekeken en ik zie dat je verlengd hebt met een Basis-Sim-abonnement. Hierbij zit het onbeperkte internetten niet bij inbegrepen. Na het bereiken van de Internet bundellimiet stopt het internet automatisch. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van een mb-aanvuller.

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt? 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Muhryn,

Goed dat je deze vraag stelt! Ik heb net naar je gegevens gekeken en ik zie dat je verlengd hebt met een Basis-Sim-abonnement. Hierbij zit het onbeperkte internetten niet bij inbegrepen. Na het bereiken van de Internet bundellimiet stopt het internet automatisch. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van een mb-aanvuller.

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt? 🙂
Dit probleem had ik ook. Er werd mij aangeboden 'stel samen en stel bij' te nemen, maar dat zou er op neer komen dat ik ruim 7 euro per maand meer betaal, alléén voor 'vertraagd internet' als mijn bundel op is. Een onzinnig voorstel natuurlijk. Ik vind het onsympathiek van t-mobile dat ze op deze manier mensen nog meer geld uit de zak proberen te kloppen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Lauiren,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Jammer om te lezen dat we je geen passende oplossing konden bieden. Bij het overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan komen je kortingen te vervallen. Dit gebeurt niet wanneer je een verlenging doet. Als je aan het eind van je huidige contractperiode overstapt naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan dan krijg je wel kortingen toegekend. Hierdoor kom je dichter in de buurt bij het maandbedrag dat je nu betaalt. Je krijgt natuurlijk ook meer terug voor het geld dat je dan betaalt. Bekijk alle voordelen van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan op deze pagina.

Mocht je toch willen overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan dan kan je dit uiteraard bij ons aangeven. We helpen je hier graag bij verder!

Reageer