Beantwoord

Internet Altijd Stick, 2-jarige abonnement loopt af

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Hi,

Per 3 april loopt mijn 2-jarige abonnement af. Na deze periode wilde ik wat anders (geen stick meer maar misschien kabel ofzo). Maar nu zie ik in mijn factuur van maart dat de maandkosten van 11-03-2016 tot 10-04-2016 loopt? Wat gewoon raar is aangezien het op mijn online overzichtspagina staat dat het tot 3 april loopt. Mijn vraag: is het een fout in het factuur (of wordt het achter af nog herberekend)? Of loopt het abonnement toch door na 10 april ook al staat het in my T-mobile dat het abonnement binnenkort eindigt?

Groetjes M.
icon

Beste antwoord door KoenM 25 maart 2016, 02:49

Hallo Miloe,

Welkom op het forum!

De datums die je ziet kloppen. Je ziet de normale periode die voor jou geldt. Zolang jij je abonnement niet opzegt, zal deze telkens met 1 maand worden verlengd. Je moet er op letten dat wanneer je abonnement verlopen is (v.a. 4 april) je abonnementskosten gaat betalen zonder enige korting die je nu hebt. Het abonnement stopt dus niet automatisch op 3 april, maar wordt dus verlengd (zonder kortingen). Wanneer je wel verlengt, dan gelden vanaf 4 april de nieuwe afgesproken bedragen (zo zul je het ook zien op de eerstvolgende factuur). Heb je opgezegd, dan betaal je gewoon je abonnement tot aan 4 april en krijgt daarover een eindfactuur.

Snap je het een beetje? :D

Dus het is belangrijk dat je wel iets gaat doen. Of opzeggen (dan stopt het abonnement, met een maand opzegtermijn). Of je verlengt met een nieuwe aanbieding. Niks doen is vaak niet voordelig voor je centen.

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Miloe,

Welkom op het forum!

De datums die je ziet kloppen. Je ziet de normale periode die voor jou geldt. Zolang jij je abonnement niet opzegt, zal deze telkens met 1 maand worden verlengd. Je moet er op letten dat wanneer je abonnement verlopen is (v.a. 4 april) je abonnementskosten gaat betalen zonder enige korting die je nu hebt. Het abonnement stopt dus niet automatisch op 3 april, maar wordt dus verlengd (zonder kortingen). Wanneer je wel verlengt, dan gelden vanaf 4 april de nieuwe afgesproken bedragen (zo zul je het ook zien op de eerstvolgende factuur). Heb je opgezegd, dan betaal je gewoon je abonnement tot aan 4 april en krijgt daarover een eindfactuur.

Snap je het een beetje? :D

Dus het is belangrijk dat je wel iets gaat doen. Of opzeggen (dan stopt het abonnement, met een maand opzegtermijn). Of je verlengt met een nieuwe aanbieding. Niks doen is vaak niet voordelig voor je centen.

Succes!

Reageer