Beantwoord

Internet bundel bijstellen via my t-mobile werkt niet 100%

Ik heb vandaag al een chat achter de de rug ook de medewerker komt er niet uit. Ik wil voor 3 van mijn accounts tijdelijk de internet bundel ophogen van (o mb = altijd online) naar 1GB en dat lukt niet krijg dan een foutmelding na de controle functie. Kies is een 500mb of 3GB of hoger komt deze melding niet en dat lijkt me vreemd.
Iemand een idee?
Peter
icon

Beste antwoord door Hajar T-Mobile 13 juli 2015, 15:47

Hi Peter,

Excuses! Ik was in de veronderstelling dat je direct je databundel wilde verhogen naar 1GB. Ik heb het bij deze gecorrigeerd dus je hebt geen internet bundel meer. Je kan uiteraard nog wel internetten met een lagere snelheid zonder extra kosten.

Je geeft aan dat jij je extra data in de vakantie wilt laten ingaan, maar het is niet mogelijk om je internet bundel in het buitenland te gebruiken. Ben jij hiervan op de hoogte?

Om in het buitenland tijdelijk te kunnen internetten kun je een Travel & Surf-pas nemen of internet Europa om zorgeloos te kunnen internetten.

Wij zijn op de hoogte van de storing op My T-Mobile, maar zodra die is verholpen dan kun je zelf je bundel aanpassen.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Welkom op het T-Mobile forum!

Vreemd dat het verhogen van je bundel niet willen lukken via My T-Mobile! Ik zie inderdaad dat er een foutmelding staat. Zie je ook een foutmelding staan wanneer je met de andere 2 mobiele nummers je internet bundel wilt aanpassen?

Ik heb je internet bundel verhoogt naar 1GB. Als je mij je andere 2 telefoonnummers in een privébericht wilt sturen dan kan ik de internet bundels daarvan ook aanpassen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons dan weten! 🙂
Hallo,

Ook ik kan mijn internetbundel niet verhogen via de app. Heb het 3x geprobeerd maar krijg een melding dat het mislukt is.
Ho, dat was niet de bedoeling om nu al te verhogen, extra data wil ik pas in laten gaat op het moment dat wij op vakantie gaan. Nu verbruikt mn dochter al data en dat is niet de bedoeling ook kan ik nu niet meer naar 3 GB . graag correctie!

Hi Peter,

Welkom op het T-Mobile forum!

Vreemd dat het verhogen van je bundel niet willen lukken via My T-Mobile! Ik zie inderdaad dat er een foutmelding staat. Zie je ook een foutmelding staan wanneer je met de andere 2 mobiele nummers je internet bundel wilt aanpassen?

Ik heb je internet bundel verhoogt naar 1GB. Als je mij je andere 2 telefoonnummers in een privébericht wilt sturen dan kan ik de internet bundels daarvan ook aanpassen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons dan weten! :)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Excuses! Ik was in de veronderstelling dat je direct je databundel wilde verhogen naar 1GB. Ik heb het bij deze gecorrigeerd dus je hebt geen internet bundel meer. Je kan uiteraard nog wel internetten met een lagere snelheid zonder extra kosten.

Je geeft aan dat jij je extra data in de vakantie wilt laten ingaan, maar het is niet mogelijk om je internet bundel in het buitenland te gebruiken. Ben jij hiervan op de hoogte?

Om in het buitenland tijdelijk te kunnen internetten kun je een Travel & Surf-pas nemen of internet Europa om zorgeloos te kunnen internetten.

Wij zijn op de hoogte van de storing op My T-Mobile, maar zodra die is verholpen dan kun je zelf je bundel aanpassen.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Dag Hajar,

geen probleem, ik heb gezien dat het inmiddels is aangepast, ik wilde nl toch tijdelijk naar 3GB en dat zou via mijn T-Mobile wel moeten lukken, en wij blijven in NL. Ik heb momenteel 4 contracten lopen bij T-mobile, op 1 na kan ik ze allemaal tijdelijk meer GB internet geven, echter bij 1 niet, dit is het laatste contract wat ik heb afgesloten maar is oook een Stel samen Sim Only, echter 3 GB kost op dat contract 19,17 per/maand.

Hi Peter,

Kan je daarovwer iets zeggen?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! :)
Heb nog geen reactie gehad op mn laatste bericht, zelf even wat opgezocht. Ligt vermoedelijk aan het type abonnement nl Stel samen Sim Only ipv Stel samen & Stel bij. Mag nu wel verlengen maar het bod is nog niet interessant , ik betaal dan 24mnd – 5,- meer = 120,- Wacht wel even af en kijk of ik toch 4 weken de bundel internet kan wijzigen naar 3GB.
Reputatie 7
Badge +20
Hey PeterSophie,

Ook bij die abonnementsvorm zou je de bundels omhoog moeten kunnen bijstellen.. Ik zie dat je ondertussen voor het abonnement, dat gekoppeld zit aan je Forumaccount. de databundel toch hebt laten verhogen naar 3 GB sinds vandaar! ;)

Als wij nog ergens bij kunnen assisteren, let us know!

Reageer