Beantwoord

Internet bundel uitzetten

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

Hallo,
Ik wil mijn internet bundel graag uitschakelen en heb hierover contact gehad met iemand in de tmobile shop. Ze gaven aan dat ik het elke keer kan wijzigen maar nu kan ik het niet vinden? Ik ga vandaag 3 maanden buiten Europa dus wil graag m'n bundel uitzetten.
Mvg
icon

Beste antwoord door Sam- 3 oktober 2016, 10:58

Hallo Jdeksihdsi,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Je maakt op dit moment nog gebruik van het Stel Samen & Samengesteld prijsplan. Hierbij kan je jouw bundels omhoog aanpassen en weer omlaag, maar niet lager dan de oorspronkelijke bundel waarmee je het contract aan bent gegaan.

Bij het nieuwe Stel Samen & Stel Bij prijsplan is dit wel mogelijk. Bij dit prijsplan kan je de bundels verhogen, verlagen en zelfs uitzetten als je er geen gebruik van gaat maken. Dit kan je allemaal zelf regelen via My T-Mobile.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je kunt dat regelen via je My T-Mobile.
Dat lukt dus niet helaas.. Kan het wel wijzigen naar een hoger tarief maar niet uitzetten
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jdeksihdsi,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Je maakt op dit moment nog gebruik van het Stel Samen & Samengesteld prijsplan. Hierbij kan je jouw bundels omhoog aanpassen en weer omlaag, maar niet lager dan de oorspronkelijke bundel waarmee je het contract aan bent gegaan.

Bij het nieuwe Stel Samen & Stel Bij prijsplan is dit wel mogelijk. Bij dit prijsplan kan je de bundels verhogen, verlagen en zelfs uitzetten als je er geen gebruik van gaat maken. Dit kan je allemaal zelf regelen via My T-Mobile.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂

Reageer