Beantwoord

Internet bundel verhogen voor 1 maand en daarna weer verlagen?

• 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1033 Bekeken

Beste iedereen,

Ik heb een zeer goedkoop Basis Sim abonnement omdat ik 11 maanden per jaar in het buitenland zit maar toch mijn nummer wil behouden voor gebruik met mijn bank enzovoort. Ik ben de komende tijd weer in Nederland maar mijn 250 MB per maand is te weinig.

Mijn nieuwe bundel gaat in op 26 juli en ik zou graag voor die maand 2 GB internet willen. Ik vraag me af als ik vóór de 26ste mijn bundel zou verhogen naar 2 GB, of dat dan ook mijn bundel zou veranderen voor de 4 dagen die ik tot de volgende maand heb, of gaat dat pas de volgende maand in? Als een verandering deze maand beinvloedt dan zou ik graag naar 500 MB willen verhogen voor deze maand, en naar 2GB voor vanaf 26 juli. En in september zou ik het dan graag weer willen verlagen naar 250 MB. Maar ik weet niet of dit mogelijk is omdat je maar een keer per maand de bundel kan aanpassen.

Zou iemand weten hoe ik dit het beste kan aanpakken? Constant 100MB bundels aanschaffen kost namelijk erg veel geld, en ik heb alleen maar 2GB nodig voor een maand.

Wat gebeurt er als ik vóór de 26ste mijn bundel zou aanpassen naar 2 GB? Gaat dat deze maand in of al de volgende?

Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door David 24 juli 2017, 15:04

Hoi LWLiu,

Een goede vraag, daar geef ik je graag uitleg over! 🙂

Het klopt inderdaad dat je maandelijks jouw bundel kunt wijzigen, dus je kunt niet de bundel eerst naar 500 MB verhogen en dan overmorgen nogmaals naar 2 GB. De wijziging gaat ook direct in en je krijgt dan de databundel min de verbruikte MB's van de oude bundel. Ik zie dat je de 250 MB hebt verbruikt, dus als je dan zou verhogen naar 2 GB krijg je 1750 MB voor de resterende dagen en dan de gehele 2 GB op 26 juli. Vanaf 26 augustus kun je de bundel dan weer wijzigen, als je wilt.

Hopelijk is mijn uitleg zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi LWLiu,

Een goede vraag, daar geef ik je graag uitleg over! 🙂

Het klopt inderdaad dat je maandelijks jouw bundel kunt wijzigen, dus je kunt niet de bundel eerst naar 500 MB verhogen en dan overmorgen nogmaals naar 2 GB. De wijziging gaat ook direct in en je krijgt dan de databundel min de verbruikte MB's van de oude bundel. Ik zie dat je de 250 MB hebt verbruikt, dus als je dan zou verhogen naar 2 GB krijg je 1750 MB voor de resterende dagen en dan de gehele 2 GB op 26 juli. Vanaf 26 augustus kun je de bundel dan weer wijzigen, als je wilt.

Hopelijk is mijn uitleg zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer