Beantwoord

Internet EU

• 16 januari 2016
  • 12 reacties
  • 378 Bekeken

waarom is het eu internet niet met onbeperkt internet met lage snelheid. dit is10 stappen terug de geschiedenis in vond dat T-Mobile de voorloper was kwa internet maar deze valt me zwaar tegen.
icon

Beste antwoord door Amy 25 januari 2016, 11:42

Hi Missep7,

Welcome to the T-Mobile Community and thank you for asking your question here.

I can imagine that this might be a frustrating situation. I'm happy to see that my colleague cancelled the Altijd EU Internet-bundle. Because you never used the bundle, I think it is reasonable to get you a refund. So you will find a €15,- compensation on your next invoice. :)

If you have any other questions, please let us know! Happy to help!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
waarom is het eu internet niet met onbeperkt internet met lage snelheid. dit is10 stappen terug de geschiedenis in vond dat T-Mobile de voorloper was kwa internet maar deze valt me zwaar tegen.

Hallo twente trucker,

Je kunt kiezen tussen de 500Mb met lage snelheid of je kiest de 1Gb bundel met einde oefening wanneer de bundel op is. Dit geldt wel alleen voor de vaste bundel. Bij Travel and Surf is het alleen de 1Gb als grootste bundel.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
ok dat zou mooi zijn heb nl meer belang bij onbeperkt internet. maar hoe kan ik dan dit wijzigen
Reputatie 7
Badge +20
Hi twente trucker,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat kme jou van een antwoord heeft voorzien dat deels wel klopt, alleen bieden wij de Internet Europa met 500MB niet meer aan. Alleen huidige gebruikers kunnen er gebruik van maken. Wij hebben nu een nieuwe Altijd EU Internet bundel waarbij je 1GB ontvangt met een datastop bij verbruik. Dat is ook de bundel waarvan jij gebruik maakt. Het is dus niet mogelijk om deze bundel te wijzigen naar Internet Europa. Je kan bij verbruik van deze databundel een MB-aanvuller aanschaffen.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hmmm dat is jammer als je alleen naar de tekst kijkt en niet weet wat de regels zijn wat zou je kiezen internet europa of ALTIJD EU internet lijkt me makkelijka altijd EU internet toch immers altijd betekent altijd maar helaas na 1 GB stopte het kon wel weer verder maar moest nieuwe GB kopen. Tja voordat ik mijn abonnement verlengde had ik internet europa en dit ging wel gewoon door daar dus wel altijd internet beetje vreemd vind ik en ook heel erg misleidend dat ALTIJD EU interne. Wil wel een en ander telefonisch bespreken. Gr Twente trucker
Reputatie 7
Badge +20
Hi Twente trucker,

Wij hebben deze bundels onlangs gewijzigd. Met de Altijd EU Internet bieden wij klanten een grotere databundel van 1GB aan waarmee je dus langer(altijd) gebruik kan maken van snelle internet. Plus je maakt geen extra kosten doordat je bundel direct wordt stopgezet bij 100% verbruik. Wanneer je bundel is verbruikt kun je weer direct online door een aanvuller aan te schaffen.

Bij de oude bundel kon je maar 500MB verbruiken aan snelle internet en daarna alleen gebruik maken van internet tegen een lagere snelheid. Met zo'n snelheid kun je jouw vakantie ervaringen niet delen (bestanden uploaden) via bijvoorbeeld social media. Je bent daarmee beperkt tot bijvoorbeeld Whats'App en e-mail. Met deze grotere databundel willen wij ervoor zorgen dat onze klanten altijd onbezorgd mobiel kunnen internetten.

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, laat het mij dan weten!
Ik gebruik dagelijksm in internet Europa dus is de nieuwe vorm voor mij nadelig maar het gaat me om de benaming deze is misleidend en daardoor ga je er niet opletten als je je contract verlengd. En wel beetje raar dat je Max 4 vierw weken op vakantie gaat en dan een grotere bundel wil maar ja. Weet niet of je al eens op vakantie je bundel gebruikt heb maar 1GB zal niet voldoende zijn foto's upload ed kost veel MB
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Twente Trucker,

Jammer om te horen dat je deze naam misleidend vindt, het is natuurlijk nooit onze bedoeling om je te misleiden! De bundel Altijd EU Internet zit gekoppeld aan je abonnement, waardoor je nooit zelf een Travel & Surf pas hoeft te kopen om internet in de EU te hebben. Je kunt dus 'altijd' gebruik maken van deze bundel, uiteraard zolang je genoeg MB's hebt. Je kunt het vergelijken met een normale internetbundel voor in Nederland bij je abonnement. Je kunt hier ook altijd gebruik van maken, zolang je genoeg MB's hebt. Je hoeft niet handmatig iets toe te voegen zodra je wilt internetten. Dat is het gemak ervan en daar verwijst ook de naam

Altijd naar. Aan de aangepaste voorwaarden kan ik verder niets veranderen. De voorwaarden van Altijd EU Internet stonden aangegeven bij het verlengen van je abonnement. Als je online verlengd, gaan wij er vanuit dat je de voorwaarden van het nieuwe abonnement goed doorleest voordat je akkoord gaat.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Yesterday i received the bill from T mobile and i found there is a product called "altijd EU internet" which cost 14.00 EUR per month but i never selected this one!!! I have changed my production on Dec 21, 2015 with only 500MB internet and 120min call NL+EU, plus 10 EUR fixed payment, it was clearly stated that in total it is 19 EUR per month. However, this "Altijd EU internet" just got added out of nowhere and it cannot be cancelled. I called customer service and they cancelled this one for me for future month however he refused to refund the monthly from Dec 21 to today. To me this is really not acceptable. Why do I need to pay something i never ordered before? I request to have my money back and compensation for all the inconvenience I had regarding this issue.

I have been a customer with T mobile for almost 5 year. If this is the way T mobile works going forward, I really cannot wait to switch to another provider when my current contract expired.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Missep7,

Welcome to the T-Mobile Community and thank you for asking your question here.

I can imagine that this might be a frustrating situation. I'm happy to see that my colleague cancelled the Altijd EU Internet-bundle. Because you never used the bundle, I think it is reasonable to get you a refund. So you will find a €15,- compensation on your next invoice. :)

If you have any other questions, please let us know! Happy to help!
Hi Amy,

Thank you for your understanding and your quick reply. Based on the invoice, it deducted EUR 27.56 (12.57 + 14.99) since it started from Dec 21 last year. Would be great if I can also have that EUR 12.57 back. Hope this won't happen anymore in the future. Thank you again for your help.

Best regards
Reputatie 7
Badge +15
Hey Missep7,

Thank you for your reply.

I'm sorry I didn't notice the first payment.
I just made another credit payment for €12,57. This will also be visible on your next invoice! 🙂
Thank you Amy. Really appreciate your help.

Reageer