Beantwoord

Internet europa

Reputatie 4
Ik zie zojuist dat Internet Europa is opgehoogd naar 1 GB (was 500 MB) voor dezelfde € 14,99 . Twee maanden geleden heb ik mijn abonnement met twee jaar verlengd (wederom) met Internet Europa en een Samsung S6. Ik heb alleen toen niet kunnen kiezen voor 1 GB, maar nog steeds de oude 500 MB. Zit ik nu nog 22 maanden vast aan die 500 MB of word ik ook 'overgezet naar 1 GB? Ik betaal € 62,99 per maand. Ik reken toch wel op enige coulance van T-Mobile!
icon

Beste antwoord door Amy 31 december 2015, 10:25

Hey Pjb1950,

Goed dat je hier een vraag over stelt! Er is inderdaad een Internet Europa bundel bijgekomen met 1000MB. Het verschil tussen deze bundels is dat de 500MB variant geen datastop kent en na gebruik over gaat op onbeperkt langzaam internet. Bij de 1000MB variant stopt de dataverbinding wanneer de bundel volledig verbruikt is.

Wanneer je gebruik wilt maken van de andere bundel kun je deze gemakkelijk zelf aanpassen via My T-Mobile.

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt? En natuurlijk alvast een goede jaarwisseling gewenst! 😃

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Pjb1950,

Goed dat je hier een vraag over stelt! Er is inderdaad een Internet Europa bundel bijgekomen met 1000MB. Het verschil tussen deze bundels is dat de 500MB variant geen datastop kent en na gebruik over gaat op onbeperkt langzaam internet. Bij de 1000MB variant stopt de dataverbinding wanneer de bundel volledig verbruikt is.

Wanneer je gebruik wilt maken van de andere bundel kun je deze gemakkelijk zelf aanpassen via My T-Mobile.

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt? En natuurlijk alvast een goede jaarwisseling gewenst! 😃
Reputatie 4
Bedankt Amy.
Helemaal duidelijk!
Een gezond 2016.

Reageer