Beantwoord

Internet europa

• 20 april 2017
  • 3 reacties
  • 989 Bekeken

Ik heb nu internet europa met 500mb "hoge" snelheid. Deze 500mb is binnen 2 dagen op en dan ga ik naar de "lage"snelheid. Ik werk niet veel verschil. Heeft het wel zin om internet europa aan te houden. Of kan ik, als ik internet europa opzeg, dan niet meer internetten in Frankrijk?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 20 april 2017, 12:01

Hoi Appie,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Waarschijnlijk merk je het verschil niet omdat je misschien alleen maar WhatsApp of je mail bekijkt. Als je veel films zou bekijken dan denk ik dat je het verschil zeker wel merkt. Dat gaat echt niet meer lukken als je dan in de "lage" snelheid zit.

Je kan zeker je Internet Europa opzeggen, je moet dan wel rekening houden dat je veel meer gaat betalen als je in Frankrijk bent. Want dan heb je geen bundel meer en kunnen de kosten best flink oplopen. Persoonlijk zou ik dus nooit de bundel opzeggen, maar dat is wat een ieder wil, je moet jezelf ook een beetje beschermen. Misschien is het zelfs handiger om een hoger abonnement te nemen, GO abonnement of iets meer internet in de EU.

Ik kan je gebruik niet inkijken, misschien kan iemand van T-Mobile je een beter advies geven door je verbruik in te kijken. Maar het antwoord op de vraag dat als je Europa Internet opzegt of je dan nog kan blijven internetten in Frankrijk is JA, maar wel met veel hogere kosten.

Fijne dag nog gewenst.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Appie,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Waarschijnlijk merk je het verschil niet omdat je misschien alleen maar WhatsApp of je mail bekijkt. Als je veel films zou bekijken dan denk ik dat je het verschil zeker wel merkt. Dat gaat echt niet meer lukken als je dan in de "lage" snelheid zit.

Je kan zeker je Internet Europa opzeggen, je moet dan wel rekening houden dat je veel meer gaat betalen als je in Frankrijk bent. Want dan heb je geen bundel meer en kunnen de kosten best flink oplopen. Persoonlijk zou ik dus nooit de bundel opzeggen, maar dat is wat een ieder wil, je moet jezelf ook een beetje beschermen. Misschien is het zelfs handiger om een hoger abonnement te nemen, GO abonnement of iets meer internet in de EU.

Ik kan je gebruik niet inkijken, misschien kan iemand van T-Mobile je een beter advies geven door je verbruik in te kijken. Maar het antwoord op de vraag dat als je Europa Internet opzegt of je dan nog kan blijven internetten in Frankrijk is JA, maar wel met veel hogere kosten.

Fijne dag nog gewenst.
Klopt dat ik eigenlijk alleen mijn mail en af en toe een nieuwssite bekijk. Ik ben wel tevreden met de snelheid en als ik aparte bundels moet gaan kopen als ik internet europa opzeg, gok ik dat ik dan veel meer kwijt ben. Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 4
Hoi Appie,

Welkom op het forum! :D

In ons systeem zie ik terug dat je nog een heel oud abonnement hebt uit 2006/2007. Ben je hier nog tevreden mee? Heb je al gezien wat voor toffe GO abonnementen wij nu aanbieden? Daar zit internet in Europa al standaard bij, dus dan hoef je niet meer extra voor internet te betalen. Vroeger hadden alle abonnementen extra internetbundels en dat is nu allemaal bij elkaar gezet. Bij T-Mobile GO kun je jouw MB's in Nederland én de EU gebruiken. Handig he? Onze voordelige GO abonnementen hebben messcherpe prijzen, je kan zelf kiezen voor met een mooi toestel of lekker Sim Only. Wat natuurlijk het beste bij jouw wensen past. 😉 Op jouw My T-Mobile kan je meteen zien wat voor leuke aanbiedingen wij voor jou hebben als trouwe klant. Dan kan je zelf op jouw gemak alles bekijken.

En nog een extra tip voor jou! Vanaf 15 juni worden de roamingtarieven aangepast, zodat alle Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken zijn. Dat betekent dat als je dan bijvoorbeeld een databundel van 1 GB hebt, dat je dan ook jouw 1 GB kan gebruiken in de EU.

Als je nog vragen hebt of je hebt meer hulp nodig, laat het dan weten! Ik sta voor je klaar.

Reageer