Beantwoord

Internet Europa activeren lukt niet

• 3 mei 2015
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

Hoe kan het dat ik geen internet europa kan toevoegen aan mijn abbonement ? Terwijl ik wel van die dure buitenland bundeltjes kan toevoegen?? Beetje krom van t-mobile , alles is prima geupdatet dus daar kan het niet aan liggen.
icon

Beste antwoord door ThalinaK 4 mei 2015, 11:55

@Radik,

Goed dat je ernaar vraagt! Gek inderdaad dat dit niet lukt. Ik heb je gegevens even bekeken en met jouw abonnement zou het gewoon mogelijk moeten zijn om Internet Europa toe te voegen. Ik heb gekeken bij het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je forumaccount, gaat het inderdaad om dit nummer?

Hoe heb je de bundel proberen toe te voegen? Heb je het al via My T-Mobile geprobeerd? Ik kreeg daar namelijk wel de mogelijkheid om deze bundel toe te voegen. Mocht het niet lukken, dan kan ik de bundel ook voor je activeren. Hou er wel rekening mee dat deze bundel tot het eind van je contract actief blijft. Internet Europa is natuurlijk ideaal als je veel in het buitenland bent. Mocht je tijdelijk internet in het buitenland willen, dan kun je beter kiezen voor een Travel & Surf pas.

Laat je me weten of het zelf gelukt is of dat ik de bundel voor je kan toevoegen?
Bekijk origineel

4 reacties

Wat voor abonnement heb je?
Reputatie 6
Badge +17
@Radik,

Goed dat je ernaar vraagt! Gek inderdaad dat dit niet lukt. Ik heb je gegevens even bekeken en met jouw abonnement zou het gewoon mogelijk moeten zijn om Internet Europa toe te voegen. Ik heb gekeken bij het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je forumaccount, gaat het inderdaad om dit nummer?

Hoe heb je de bundel proberen toe te voegen? Heb je het al via My T-Mobile geprobeerd? Ik kreeg daar namelijk wel de mogelijkheid om deze bundel toe te voegen. Mocht het niet lukken, dan kan ik de bundel ook voor je activeren. Hou er wel rekening mee dat deze bundel tot het eind van je contract actief blijft. Internet Europa is natuurlijk ideaal als je veel in het buitenland bent. Mocht je tijdelijk internet in het buitenland willen, dan kun je beter kiezen voor een Travel & Surf pas.

Laat je me weten of het zelf gelukt is of dat ik de bundel voor je kan toevoegen?
Ik heb dat via my t-mobile app geprobeerd , maar dit wilt zeggen dat ik mijn huidge mb's gebruik die ik normaal in nederland heb, en niet iedere keer 500 mb voor 25 euro moet bijkopen?
Reputatie 6
Badge +17
@Radik

Bedoel je dat je met Internet Europa je MB's van je huidige tegoed kunt gebruiken in het buitenland? Dat is namelijk niet het geval. 😉 Met de voordeelbundel Internet Europa krijg je iedere maand 500 MB éxtra, naast de MB's die je al hebt met je huidige abonnement. Deze extra MB's kun je gebruiken in het buitenland en je betaalt € 14,99 per maand. Let er wel op dat deze bundel actief blijft zolang je contract loopt.

Ik zie dat je regelmatig een Travel & Surf pas hebt geactiveerd, dus als je de komende maanden ook regelmatig in het buitenland te vinden bent is Internet Europa voor jou het voordeligst. Als je de komende tijd alleen tijdelijk gebruik wilt maken van internet in het buitenland, bijvoorbeeld omdat je op vakantie gaat, dan kun je het beste gebruik blijven maken van een Travel & Surf pas.

Nog even iets anders: ik zie dat je de laatste tijd regelmatig een 1000 MB-aanvuller hebt gekocht. Goed nieuws: je kunt flink wat geld besparen als je je abonnement verhoogt naar 10 GB. Je betaalt dan 10 euro extra per maand en je krijgt dan maar liefst 5 GB extra! Een 1000 MB-aanvuller kost al € 7,50. Je kunt dit zelf via My T-Mobile aanpassen of ik kan het voor je doen.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag!

Reageer