Beantwoord

Internet Europa verlaagde snelheid maar nog geen 500 mb verbruikt

Hai iedereen,
Ik gebruik Internet Europa en had al na paar dagen een verlaagde snelheid. Nu gebruik ik internet buiten de deur vooral voor OV en Google Maps en af en toe e-mail, dus ik vond dat al vreemd. Bekijk ik mijn verbruiksdetails, dan kom ik op 189 MB voor 16-04 tot 04-05. Dat is nog lang geen 500 mb! Waarom dan al zo snel een verlaagde snelheid?

Nu is een bijkomend detail dat mijn abonnement inging per 30-03, maar dit foutief op de factuur staat alszijnde per 16-04. (zie mijn andere topic).

Hoe kan ik dit recht laten zetten?
Bij voorbaat dank!
Thomas
icon

Beste antwoord door DavidK 8 mei 2015, 14:23

Hey Thomas,

Ik zie dat je ondertussen ook gebeld hebt met een collega van mij, heeft die al uitleg gegeven?

Dit is eigenlijk hetzelfde als je andere vraag: je hebt wel Internet Europa, maar geen databundel van T-Mobile. Vandaar dat je nu op die lage snelheid werkt. Is dit je ook verteld aan de telefoon?

Als we nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
In je andere topic is aangegeven dat je op elke 16de van de maand de bundels ontvangt.
Deze datum en de startdatum hoeven niet altijd overeen te komen. Las wel dat je abonnement eerder was ingegaan dan dat was afgesproken. Je startdatum was 10-2 lees ik.
Vandaar dat je bij de belstatus 16-04 tot 04-05. Dat is nog lang geen 500 mb! ziet staan.

Staat overigens los van het traag internet wat je nu hebt.
Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Neem aan dat je nu ook in het buitenland zit? Internet Europa? Ander netwerk al geprobeerd?
Hey iamPuk,

Dank voor je reactie! Ik heb daar in de andere topic even overheen gelezen. Dus als ik het goed begrijp, om echt over te stappen naar T-mobile, gaat het dus om én de datum van nummerbehoud, én het ingaan van het abonnement én het ontvangen van de bundels? Ik verifieer dat , omdat het anders is dan mijn ervaring bij KPN en Hi. Het voelt ook als oneerlijk. Ik ben al sinds februari in de weer om de overstap te maken.

On topic:
- Toestel is al meerdere malen aan en uit gezet;
- ik zit sinds 7 april weer in Nederland.
- geen ander netwerk geprobeerd; zal dat eens proberen uit te vogelen. Dank voor de suggestie!
Ter aanvulling:

- Alleen Vodafone netwerken beschikbaar naast T-mobile.
- Kan ik geen verbinding mee maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Thomas,

Ik zie dat je ondertussen ook gebeld hebt met een collega van mij, heeft die al uitleg gegeven?

Dit is eigenlijk hetzelfde als je andere vraag: je hebt wel Internet Europa, maar geen databundel van T-Mobile. Vandaar dat je nu op die lage snelheid werkt. Is dit je ook verteld aan de telefoon?

Als we nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂
Hai DavidK,

Ja dat klopt!
Dank voor je follow up en je reactie.