Ik werk in het buitenland en heb mijn abonnement nu bij jullie lopen
Iedere maand zet ik mijn bundel voor de EU aan en heb zo 6 GB om te verbruiken,
maar ik vind dit naast mijn vaste kosten van 42,25 en nog eens 60,- voor die 6 GB best wel duur .
De laatste paar maanden heb ik rekeningen van 126,-
Is er geen mogelijkheid dat ik mijn abonnement goedkoper kan krijgen , net zoals ze bij vodafone een RED abonnement hebben waar je een bundel hebt die voor de gehele EU geldt?
Beste antwoord door Anonymous
Welkom op de forum van T-Mobile.
Er zijn zeker wel andere abonnementen die je zou kunnen nemen, kijk bv eens naar Go Unlimited. Dat is een abonnement waar je mee unlimited kunt bellen en internetten in Nederland en de EU. Veel meer informatie over dit abonnement kan je vinden op deze topic.
Weet niet hoe lang je huidige abonnement nog loopt of al loopt? Je kon tot gisteren nog overstappen van je oude abonnement naar deze nieuwe. Misschien dat iemand van T-Mobile klantenservice je nog kan helpen, mocht je eventueel de overstap nog willen doen. Zeg niet dat het kan, maar misschien kunnen ze er naar kijken.
Mocht je huidige contract nu bijna aflopen (binnen 4 maanden voor eind contract), dan kan je deze natuurlijk laten vernieuwen/verlengen zodra je huidige contract afloopt. Bekijk even wat het beste is. Heb je nog vragen, stel ze gerust.
Fijne dag!