Beantwoord

Internet valt weg

  • 19 februari 2017
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

internet snelheid valt weg tot 0 en gaat steeds op en neer, weet iemand wat dat kan zijn?
icon

Beste antwoord door David 20 februari 2017, 09:42

Hey Goewan,

Goed om te zien dat onze Klantexpert iamPuk je al van een reactie heeft voorzien! :)

Ik ben gelijk even verder gaan kijken en zie dat jij op 17 februari jouw databundel op hebt gemaakt. Op dit moment heb jij dus internet op basissnelheid (= 64 kbps). Dat is niet erg veel, maar genoeg om in ieder geval te WhatsAppen of een simpele mail te versturen, zo blijf je in ieder geval online. Als je toch snel internet nodig hebt, dan kun je ook een MB-aanvuller aanschaffen om zo weer aanspraak te maken op snel internet!

Als je het voor nu wel redt, dan kun je afwachten tot je jouw nieuwe bundel krijgt. Dit is over 3 dagen op de 23e van februari. Dit is ook handig om rekening mee te houden als je een aanvuller koopt. Deze MB's gaan namelijk niet mee naar de nieuwe maand, dus het is dan slim om een bundel te kopen waarmee je die paar dagen overbrugt.

Mochten wij nog iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Is het overal of op en bepaald locatie?
Als het op een bepaalde locatie is heb je al gecontroleerd of er storingen of werkzaamheden zijn?
Als het overal is heb je de instellingen al nagelopen? Een verouderde simkaart kan ook de boosdoener zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Goewan,

Goed om te zien dat onze Klantexpert iamPuk je al van een reactie heeft voorzien! :)

Ik ben gelijk even verder gaan kijken en zie dat jij op 17 februari jouw databundel op hebt gemaakt. Op dit moment heb jij dus internet op basissnelheid (= 64 kbps). Dat is niet erg veel, maar genoeg om in ieder geval te WhatsAppen of een simpele mail te versturen, zo blijf je in ieder geval online. Als je toch snel internet nodig hebt, dan kun je ook een MB-aanvuller aanschaffen om zo weer aanspraak te maken op snel internet!

Als je het voor nu wel redt, dan kun je afwachten tot je jouw nieuwe bundel krijgt. Dit is over 3 dagen op de 23e van februari. Dit is ook handig om rekening mee te houden als je een aanvuller koopt. Deze MB's gaan namelijk niet mee naar de nieuwe maand, dus het is dan slim om een bundel te kopen waarmee je die paar dagen overbrugt.

Mochten wij nog iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 🙂
Dank je voor de snelle respons.
Het was al voor mijn bundel op was en het is overal en ik heb pas een nieuwe simkaart
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Goewan,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. Sinds wanneer heb je hier last van? Kun je een paar voorbeelden (datum en tijdstip) geven van momenten dat jouw internetsnelheid traag was? Had je al gelijk op My T-Mobile gekeken toen je snelheid traag was om te zien of je bundel op was? De sms dat jouw internetbundel op is, komt soms met wat vertraging binnen. Jouw internetbundel is dan al op, maar de sms komt dan later binnen.
Had je ook problemen met bellen en/of sms'en? Morgen ontvang je weer jouw nieuwe tegoed, kun je dan kijken of jouw internetsnelheid weer snel is?

Ik hoor het graag van je!
Ik wacht even af en morgen zal ik laten weten of t nog steeds het geval is, bedankt!
Ik heb vandaag mijn nieuwe tegoed gekregen maar er veranderd bijna niks,
De internet snelheid loopt steeds terug naar 0 en schommelt vrij snel op en neer, ik heb wel volle verbinding maar t staat meer op 0 dan dat er snelheid te zien is en het maakt niet uit waar ik ben of welk tijdstip,mijn instellingen staan goed en er is geen storing zover ik weet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Goewan,

Ik heb mijn collega die netwerkspecialist is gevraagd om jou te bellen om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Laat je weten wat de uitkomst van het gesprek is?

Reageer