Beantwoord

Internet werkt niet met nieuw abonnement


ik heb een nieuw abonnement met internet het zou vandaag ingaan maar weet niet wat ik moet doen
icon

Beste antwoord door Thalina 28 juni 2017, 09:32

Hoi Frans,



Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik zie in het systeem inderdaad dat jouw verlenging gisteren is ingegaan en dat je daarbij 1GB aan internet hebt. Maar dan moet het natuurlijk wel werken. Ik zie dat je op 05/11/2015 een blokkade hebt laten plaatsen op data. Vandaar dat je dus niet kunt internetten. Uiteraard heb ik deze blokkade gelijk verwijderd. Kun je je telefoon opnieuw opstarten? En kun je vervolgens kijken of je bij jouw instellingen mobiele gegevens aan hebt staan? Dan zou het gewoon moeten werken :)



Laat je weten of het is gelukt? Fijne week verder en bij vragen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Misschien heb je hier wat aan

https://www.t-mobile.nl/toestelhulp

Heb je de simkaart wel geactiveerd?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frans,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik zie in het systeem inderdaad dat jouw verlenging gisteren is ingegaan en dat je daarbij 1GB aan internet hebt. Maar dan moet het natuurlijk wel werken. Ik zie dat je op 05/11/2015 een blokkade hebt laten plaatsen op data. Vandaar dat je dus niet kunt internetten. Uiteraard heb ik deze blokkade gelijk verwijderd. Kun je je telefoon opnieuw opstarten? En kun je vervolgens kijken of je bij jouw instellingen mobiele gegevens aan hebt staan? Dan zou het gewoon moeten werken :)

Laat je weten of het is gelukt? Fijne week verder en bij vragen, hoor ik het graag!

Krijg steeds mededeling: “off-line”

Krijg steeds mededeling: “off-line” wanneer ik wil googelen

Sorry, ik zou niet weten welke.

Off-line wil ik veranderen in onn-line!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo

Staat je mobiele gegevens aan? Misschien even uit en inschakelen of je telefoon herstarten.

Heb je verder geen blokkades geplaatst in je T-Mobile account of openstaande bedragen?

Even de netwerkinstellingen resetten zou je ook nog kunnen overwegen te doen.

Hallo

Staat je mobiele gegevens aan? Misschien even uit en inschakelen of je telefoon herstarten.

Heb je verder geen blokkades geplaatst in je T-Mobile account of openstaande bedragen?

Even de netwerkinstellingen resetten zou je ook nog kunnen overwegen te doen.

Bedankt voor de reactie.

Protocol van t-mobile gevolgd. Maar melding off-line blijft.

Ik weet ook niet waardoor het komt.

Misschien heb je hier wat aan

https://www.t-mobile.nl/toestelhulp

Heb je de simkaart wel geactiveerd?

Ja, dat heb ik want ik kan telefoneren en sms'en

Reputatie 7
Badge +19

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Kan ik op dit moment niet nagaan. Bedankt voor de reaties.

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Kan ik op dit moment niet nagaan. Bedankt voor de reaties.

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Werkt internet wel als je de simkaart in een andere telefoon steekt?

Kan ik op dit moment niet nagaan. Bedankt voor de reaties.

Foutje. Bedankt voor de reacties.

Reageer