Beantwoord

Internet word verlaagd naar 4GB maar heb 6GB abonnement

• 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik heb een 6GB abonnement maar telkens als ik 4GB heb verbruikt krijg ik een SMS dat er 100% van mijn internet bundel heb verbruikt en dat het verlaagd wordt.

Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2017, 12:50

Hey Rvleeuwen,

Goede vraag, het zou vreemd zijn dat je maar 4 van de 6 GB ontvangt! :S

Ik heb even gekeken en zie dat je wel de volledige 6 GB hebt ontvangen. Op 16 januari had je al bericht gekregen dat je 4806 MB had verbruikt, dus 80% van jouw volledige databundel. Op 18 januari kreeg je vervolgens de SMS dat jouw bundel voor de volledige 100% verbruikt was. Nu heb je nog internet op basissnelheid over. Zou het kunnen dat je de 4 GB ergens op jouw interne datateller terug ziet en dat deze anders staat ingesteld dan de dag waarop je jouw nieuwe tegoed ontvangt?

Je kunt overigens in de details van jouw verbruik ook precies zien hoeveel MB je op welke dag verbruikt hebt. Zo kun je ook altijd nagaan of er bepaalde dagen waarop het verbruik opmerkelijk hoog was. 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rvleeuwen,

Goede vraag, het zou vreemd zijn dat je maar 4 van de 6 GB ontvangt! :S

Ik heb even gekeken en zie dat je wel de volledige 6 GB hebt ontvangen. Op 16 januari had je al bericht gekregen dat je 4806 MB had verbruikt, dus 80% van jouw volledige databundel. Op 18 januari kreeg je vervolgens de SMS dat jouw bundel voor de volledige 100% verbruikt was. Nu heb je nog internet op basissnelheid over. Zou het kunnen dat je de 4 GB ergens op jouw interne datateller terug ziet en dat deze anders staat ingesteld dan de dag waarop je jouw nieuwe tegoed ontvangt?

Je kunt overigens in de details van jouw verbruik ook precies zien hoeveel MB je op welke dag verbruikt hebt. Zo kun je ook altijd nagaan of er bepaalde dagen waarop het verbruik opmerkelijk hoog was. 🙂

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer