Beantwoord

Internet XL - data ook te gebruiken buiten NL

• 25 januari 2017
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

Hallo, even een vraagje...wil weten of het wel/niet interessant is om over te stappen naar GO-EU. Heb nu Internet XL (20GB) in de maand. Dat is in principe meer dan voldoende... Echter, de vraag is of deze bundel dan ook "onbeperkt" in buitenland te gebruiken is. Kn iemand mij daar meer over vertellen? Evt stap ik over naar GO-EU...maar als niet hoeft, dan vind ik dat ook prima!
icon

Beste antwoord door Skyrider 25 januari 2017, 13:16

Hey TomKist.

Als het goed is heb jij op dit moment een Internet XL - 20 GB incl. 250 MB EU abbonoment. Zoals je kan zien, kan je alleen 250 MB in het buitenland (per maand binnen je bundel zonder enige extra travel pass) gebruiken. Mocht je veel meer gebruiken in het buitenland dan 250 MB, is misschien het wel een goeie optie om over te stappen naar een GO pakket.

Je kunt ook altijd je bundel aanpassen naar Oneindig Online (binnen Stel Samen & Stel Bij) maar dat is qua kosten in tegenstelling tot GO Unlimited niet rendabel. Je bent ongeveer 2 tot 3x zoveel kosten kwijt (afhankelijk van je korting) en met Oneindig Online heb je maar 2GB EU.

Ik hoop je meer geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey TomKist.

Als het goed is heb jij op dit moment een Internet XL - 20 GB incl. 250 MB EU abbonoment. Zoals je kan zien, kan je alleen 250 MB in het buitenland (per maand binnen je bundel zonder enige extra travel pass) gebruiken. Mocht je veel meer gebruiken in het buitenland dan 250 MB, is misschien het wel een goeie optie om over te stappen naar een GO pakket.

Je kunt ook altijd je bundel aanpassen naar Oneindig Online (binnen Stel Samen & Stel Bij) maar dat is qua kosten in tegenstelling tot GO Unlimited niet rendabel. Je bent ongeveer 2 tot 3x zoveel kosten kwijt (afhankelijk van je korting) en met Oneindig Online heb je maar 2GB EU.

Ik hoop je meer geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Dank! Wist niet zeker of de Europese wetgeving niet ging veranderen en derhalve alle bundels altijd in alle landen zouden gelden. Of haal ik nu appelen en peren door elkaar?

die gaan zeker veranderen op 1-07 als ik jouw was zou ik dus nog even wachten. Op die datum mogen ze namelijk geen roaming kosten meer rekenen
Reputatie 4
Badge +9
Dank! Wist niet zeker of de Europese wetgeving niet ging veranderen en derhalve alle bundels altijd in alle landen zouden gelden. Of haal ik nu appelen en peren door elkaar?
De veranderingen zal vast nog wel komen binnenkort. Maar met hoe en wat T-Mobile gaat doen ermee is tot zo ver ik weet nog onduidelijk.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer