Beantwoord

Internet zonder wifi op iPhone 6

• 5 februari 2017
  • 6 reacties
  • 235 Bekeken

Waarom doet internet het zo slecht buiten de deur met mijn iPhone 6? Heeeeel traag...
icon

Beste antwoord door HugoB 5 februari 2017, 11:43

Wat voor abonnement heb je in gebruik? Is dit toevallig een Stel Samen & Stel Bij abonnement zonder internetbundel? Dan heb je namelijk internettoegang met een snelheid van 64 Kbit. Hier kun je net mee Whatsappen en als je geduld hebt nog wat andere dingen zoals browsen, maar daar houdt het al vrij snel mee op.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +5
Wat voor abonnement heb je in gebruik? Is dit toevallig een Stel Samen & Stel Bij abonnement zonder internetbundel? Dan heb je namelijk internettoegang met een snelheid van 64 Kbit. Hier kun je net mee Whatsappen en als je geduld hebt nog wat andere dingen zoals browsen, maar daar houdt het al vrij snel mee op.
Ja klopt. Maar gek dat eerste half jaar wel snel internet buiten de deur was?
Nu kan ik zelfs geen eigen filmpjes meer laten zien.
Hoe pas ik dit aan?
Hi, HugoB heeft gelijk, je hebt dus een tragen internet verbinding. Hoe het komt dat je hier eerder geen last van had, geen idee.

Dit kan je overigens wijzigen door naar My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren, te gaan en te kiezen voor aanpassen databundel. Dan kan je wel sneller internetten.

Goed weekend verder
Ja. Das leuk. Dan betaal ik gewoon meer, bedoel je. Hmmm. Ik had eerst gewoon bundel met 6gb en onbeperkt bellen. Ik dacht: goh, ik bel minder, dus pas ik dit aan. Minder belminuten, maar internet juist Okee. Ik doe namelijk veel meer online. Nooit gekozen voor "Stel samen en stel bij" waar ik ook €10 voor betaal kennelijk.
Sinds toen is internet slecht..
Ik hoeft geen "stel bij bla bla bla". In wil gewoon goed internet, daar betaal ik toch voor? Staat nergens dat dit zoooo slecht is..
Onbeperkt vellen hierbij zoals eerst is prima.
Wat moet ik nu doen? Aanpassen naar andere bundel kost met weer €10 extra. Wat een onzin allemaal.....
Dat je een 6GB internet hebt had je nog niet geschreven. Vandaar dat we beginnen te gissen wat er aan de hand is. Heb je niet bij het verlagen van je belminuten per ongelijk ook je data verlaagd?

Door we niet veel info hebben gingen we ook uit van een Stel Samen en Stel Bij abonnement, kan net zo goed iets anders zijn. Het lijkt me dus verstandiger om maar even te wachten tot iemand van T-Mobile hier je bericht oppakt en even voor je kijkt wat er aan de hand is. Misschien kunnen die nog iets voor je betekenen. Wij kunnen niet bij je gegevens omdat we klanten zijn die klanten helpen.

Even geduld, je krijgt hier snel antwoord op en dan zal het vast worden opgelost.
Fijne zondag nog.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MFA,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe dit komt! Ik zie dat je al op weg bent geholpen door Hugo en Serviceweb (bedankt heren!). Ik zie in het systeem dat je op dit moment inderdaad geen internetbundel hebt. Op 20/01/2017 heb je jouw internetbundel (6GB) verwijderd. Jouw belbundel heb je 19/01/2017 juist verhoogd van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Uit jouw verhaal begrijp ik dat dat niet helemaal de bedoeling was, klopt dat? Ik zie overigens wel dat je in januari ruim meer dan 120 minuten hebt gebeld, dus misschien is de onbeperkt bellen bundel toch wel handig om te houden. Ik zie dat jouw internetgebruik in de afgelopen zes maanden rond de 2500 MB per maand lag. Je zou er \voor kunnen kiezen om een internetbundel van 3GB te nemen. Je kunt de bundel altijd weer verhogen of verlagen als 3GB te veel of te weinig blijkt te zijn. Je kunt jouw bundels wijzigen of een internetbundel toevoegen via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Daar zie je ook gelijk wat de kosten ervan zijn.

Hopelijk is hiermee alles duidelijk. Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Dan help ik je graag hiermee!

Reageer