Beantwoord

Internetbundel per ongeluk aangepast

  • 22 januari 2017
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Hoi,
Ik heb perongeluk mijn L-6gb internetbundel vervangen met M-3gb internetbundel. En ben al mijn mb's kwijt. Kan tmobile dit weer terug wijzigen of moet ik nou echt een maand wachten ?

Gr, Zehra
icon

Beste antwoord door Amy 23 januari 2017, 14:34

Hey ZehraY,

Wat Fluxsystem zegt klopt, je kunt dit één keer per maand aanpassen. Wij helpen je hier uiteraard ook graag verder! Daar hoef je de volgende keer de klantenservice niet voor te bellen. Ik zie wel dat mijn collega je aan de lijn ondertussen geholpen heeft, je maakt nu weer gebruik van 6GB! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi ZehraY

Aai.. vervelend dat het perongeluk is gegaan.
Via My T-Mobile is het helaas 1 maand wachten.
Natuurlijk is het even handig om te bellen met 1200 vanaf jou T-Mobile nummer.
De klantenservice wil je uiteraard helpen.

^ Diego
Reputatie 6
Badge +15
Hey ZehraY,

Wat Fluxsystem zegt klopt, je kunt dit één keer per maand aanpassen. Wij helpen je hier uiteraard ook graag verder! Daar hoef je de volgende keer de klantenservice niet voor te bellen. Ik zie wel dat mijn collega je aan de lijn ondertussen geholpen heeft, je maakt nu weer gebruik van 6GB! 🙂

Reageer