Beantwoord

Internetbundel, snelheid verlaagd

• 29 december 2015
  • 9 reacties
  • 1743 Bekeken

Nu mijn internetbundel verbruikt is wordt de snelheid verlaagd, ik kan wel nog steeds whatsappen. Is het nu nog mogelijk dat ik er overheen ga en hierdoor overige kosten krijg? Of kan ik er niet overheen gaan?
icon

Beste antwoord door Nimorea 29 december 2015, 11:24

Hey Jevm,

Als je snelheid verlaagd is, kun je geen extra kosten krijgen, tenzij je zelf extra MBs op hoge snelheid bijkoopt via mbaanvuller. :)

lekker blijven whatsappen dus !
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hey Jevm,

Als je snelheid verlaagd is, kun je geen extra kosten krijgen, tenzij je zelf extra MBs op hoge snelheid bijkoopt via mbaanvuller. :)

lekker blijven whatsappen dus !
Begrijp ik het dan goed, dat als de bundel op is, je gewoon gratis door kunt blijven internetten (maar dan langzaam)?
Reputatie 4
Badge +7
Dat begrijp je goed, je kunt Whatsappen, maar je kunt geen videos bekijken.
Reputatie 2
Als je data buitenland bundel op is heb je geen verbinding meer helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nijkie,

Bedankt voor je aanvulling, maar in dit geval ging het om je databundel in Nederland. Bij Stel Samen & Stel Bij houd je gewoon internet op basissnelheid. 🙂
Reputatie 2
Weet ik maar was eerder wel altijd dat je in het buitenland de 64kb verbinding behield.
Mijn mb's zijn op en heb geen internet meer! dus ook geen verlaagde snelheid waarmee je gewoon nog mee kunt whatsapp'en hoe kan dit ?
Hoi Wen84, welkom op het klantenforum.

Kan het zijn dat je een Basis abonnement hebt? Bij dat type abonnement zit geen onbeperkt traag internet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wen84,

Zo te zien heeft Kaassausje het goede antwoord al gegeven op je vraag. Ik heb het even gecontroleerd voor de zekerheid en je hebt inderdaad een Basis Sim abonnement, internet op basissnelheid zit niet bij dit prijsplan.

Hopelijk hebben we het zo goed voor je kunnen uitleggen, maar als je nog vragen hebt, horen we dat graag!

Reageer