Beantwoord

Internetbundel verdwenen

• 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Hoi,

Tot mijn verbazing is mijn internetbundel verdwenen hij was er vorig jaar ook per abuis afgehaald en toen er weer op gezet en ik zag dat ie per 5 januari er weer afging. Nu wilde ik hem weer activeren met 6GB maar dan betaal ik 12.50 euro ipv de afgesproken bedrag van volgens mij 9.99. Kunnen jullie kijken wat hier aan de hand is? Wat houdt het verwijderen van je internet bundel in, zoals ik dit zie is het door jullie afgehaald en toen weer erop. Maar als je de bundel erop zet betaal je dan een duurdere tarief of gewoon het zelfde. Best wel raar als je internetbundel eraf is gehaald maar weer wilt activeren dan betaal je gewoon duurder ipv normale tarief. graag kijken naar aantekening die destijds duur jullie collega is vastgezet!
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 14:42

Hoi Kurnia,

Erg vreemd dat de internetbundel zomaar bij jou verwijderd wordt! :S

Ik heb even gekeken en kan geen directe oorzaak achterhalen. De internetbundel heb ik nu (inclusief korting) weer ingeschakeld, met als einddatum het einde van jouw contract. Dit heb ik met name gedaan om te kijken of dit er misschien voor zorgt dat het systeem niet ergens een bug heeft en jouw databundel elke maand eruit haalt. Zou je ons volgende maand een update kunnen geven? Ik ga er vanuit dat het niet nogmaals gebeurt, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kurnia,

Erg vreemd dat de internetbundel zomaar bij jou verwijderd wordt! :S

Ik heb even gekeken en kan geen directe oorzaak achterhalen. De internetbundel heb ik nu (inclusief korting) weer ingeschakeld, met als einddatum het einde van jouw contract. Dit heb ik met name gedaan om te kijken of dit er misschien voor zorgt dat het systeem niet ergens een bug heeft en jouw databundel elke maand eruit haalt. Zou je ons volgende maand een update kunnen geven? Ik ga er vanuit dat het niet nogmaals gebeurt, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? 🙂

Reageer