Beantwoord

Internetbundel verhogen

• 24 juli 2016
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

ik had halverwege de vorige maand gezien dat mijn internet gauw op ging voor werk, nu heb ik deze verhoogd maar ik zie nog steeds 500mb staan terwijl ik dit online aangepast had. is dit goed gegaan wanneer gaat mijn 1gb internet starten?
icon

Beste antwoord door Amy 26 juli 2016, 08:12

Hey Nlsmith,

Goed dat je dit even navraagt. Ik zie niet terug dat je jouw bundel hebt aangepast. Wel zie ik dat je op 5 juli een MB-aanvuller van 500 MB hebt toegevoegd. Verder maak je nog steeds iedere maand gebruik van 'Internet XS 500 MB'-bundel.

Wanneer je maandelijks gebruik wilt maken van een grotere internetbundel kun je op deze pagina op My T-Mobile je bundels aanpassen. Dit is ook een stuk goedkoper dan MB-Aanvullers aanschaffen! 🙂

Laat je het weten als wij je hier verder bij kunnen helpen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mark,

Dubbelchecken is altijd goed! 🙂 Ik zie dat je gisteren rond 16:40 uur je internetbundel van 500MB naar 1GB hebt aangepast, dus dat klopt helemaal. Je kunt dit ook terugzien bij je verbruikstatus op My T-Mobile. Je komende factuur zal er trouwens iets anders uitzien dan je gewend bent, op deze pagina vind je alvast een uitleg. Mocht je straks nog vragen hebben hierover, dan weet je ons te vinden op het forum!

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling in Nederland gratis onbeperkt bellen én maandelijks een cadeautje uitkiezen. Leuk toch? 🙂 In dit topic lees je meer over T-Mobile Samen en via My T-Mobile > T-Mobile Samen kun je een groep starten.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? We helpen je graag!
Hi,

volgens mij heb ik dit eerder gedaan maar er werd toen niet om een bevestiging gevraagd.
als dit zo goed is hartelijk dank voor jullie hulp! kijken jullie ook even of ik dit nu goed veranderd heb?

hg

Mark
Reputatie 7
Badge +15
Hi Mark,

Ik help je graag verder. :)

Wanneer je naar deze pagina gaat kun je bij '2 Extra's aanpassen' bovenaan naast 'Internet XS- 500 MB incl 50 MB EU' kiezen voor 'Aanpassen'. Als je daar op klikt krijg je de verschillende opties voor databundels te zien. Daar kun je vrevolgens gemakkelijk de bundel kiezen die je wilt gebruiken.

Laat je weten of het gelukt is? Mocht het toch niet lukken dan hoor ik het graag dan zet ik de 1 GB bundel handmatig voor je aan!
hoi Amy,

ik heb gekeken maar zie niets over een verhoging naar 1GB, zal je me daar mee kunnen helpen?

Groet

Mark
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nlsmith,

Goed dat je dit even navraagt. Ik zie niet terug dat je jouw bundel hebt aangepast. Wel zie ik dat je op 5 juli een MB-aanvuller van 500 MB hebt toegevoegd. Verder maak je nog steeds iedere maand gebruik van 'Internet XS 500 MB'-bundel.

Wanneer je maandelijks gebruik wilt maken van een grotere internetbundel kun je op deze pagina op My T-Mobile je bundels aanpassen. Dit is ook een stuk goedkoper dan MB-Aanvullers aanschaffen! 🙂

Laat je het weten als wij je hier verder bij kunnen helpen?
Hoi je hebt je bundel verhoog je data bundel van 500 naar 1g dit word naar verhouding bereken de wijzigen tot het te goed datum word dit herberekend tot jouw te goed datum bij te goed datum krijg je volledige 1 g dit zie je ook terug op je eerste aankomende factuur

Hier vind je meer info

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Reageer