Beantwoord

Internetbundel verlagen

• 11 december 2015
  • 3 reacties
  • 544 Bekeken

Goedenmorgen/middag

Ik ben patrick schenkel en heb al heel lang mijn tmobile abonnement . Nu heb ik meermaals mijn internetbundel verhoogd en zit inmiddels op 12 gig . Nu woon ik op mezelf en zit eigenlijk grotendeels thuis waardoor ik meer op wifi zit en dus mijn mbs nooit op krijg .
Is dit mogelijk om mijn bundel te verlagen ? En wat zit ik dan qua abonnementskosten voor verschil ?

Mvg Schenkel
icon

Beste antwoord door Willem 13 december 2015, 17:42

Hi Patrick,

Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum.

Ik zie dat je gebruik maakt van een Stel Samen abonnement. Hiermee kan je jouw abonnement verlangen tot de bundels die je oorspronkelijk hebt afgesloten. In jouw geval is dat een databundel van 6GB.

Je kunt dit eenvoudig wijzigen via je My T-Mobile account. Wanneer je inlogt en kiest voor 'Bundels wijzigen' dan kan je onder 'Extra's aanpassen' je databundel verlagen. Mocht je er niet uitkomen of wanneer je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. We helpen je hier graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Patrick,

Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum.

Ik zie dat je gebruik maakt van een Stel Samen abonnement. Hiermee kan je jouw abonnement verlangen tot de bundels die je oorspronkelijk hebt afgesloten. In jouw geval is dat een databundel van 6GB.

Je kunt dit eenvoudig wijzigen via je My T-Mobile account. Wanneer je inlogt en kiest voor 'Bundels wijzigen' dan kan je onder 'Extra's aanpassen' je databundel verlagen. Mocht je er niet uitkomen of wanneer je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. We helpen je hier graag verder!
Ja dat begreep ik al . En er staat bij mijn abbo stel samen . Ik heb hem orgineel niet op 12 gig afgesloten . Maar zou je mij kunnen vertellen hoe ik hem dan zou kunnen verlagen ?want via bundels kan ik alleen vinden hoe ik hem dan kan verhogen . En 12 gig lijkt me toch hoog genoeg ...
Reputatie 6
Goedenmorgen/middag

Ik ben patrick schenkel en heb al heel lang mijn tmobile abonnement . Nu heb ik meermaals mijn internetbundel verhoogd en zit inmiddels op 12 gig . Nu woon ik op mezelf en zit eigenlijk grotendeels thuis waardoor ik meer op wifi zit en dus mijn mbs nooit op krijg .
Is dit mogelijk om mijn bundel te verlagen ? En wat zit ik dan qua abonnementskosten voor verschil ?

Mvg Schenkel

Hoi Patrick,

Welkom op het forum!

Wanneer je inderdaad veel op WiFi zit dan is 12Gb inderdaad veel. Wanneer je beschikt over een Stel Samen & Stel Bij abonnement, dan kun je deze elke maand aanpassen aan je eigen wensen. In jouw My T-Mobile kun je de bundels omhoog of omlaag zetten (of helemaal uit).

Wanneer je niet beschikt over een Stel Bij & Stel Samen abonnement, dan kun je volgens mij alleen verlagen tot je originele bundel die je afgesloten hebt.

Hopelijk voldoende geïnformeerd!

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!

Reageer