Beantwoord

Internetbundel weer aanzetten

• 24 januari 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Hallo,

Afgelopen tijd ben ik in het buitenland geweest waardoor ik geen internet heb nodig gehad.
Echter kom ik over een aantal dagen thuis en heb ik weer internet nodig: hoelang duurt het voordat de nieuwe bundel ingaat?
icon

Beste antwoord door Skyrider 24 januari 2017, 16:05

Hey sammmie.

Mocht je omhoog & omlaag kunnen gaan, gaan aangepaste bundels gaan direct in, echter kun je dit maar 1x per maand doen (gewoon als extra info). Het kan wel eventjes duren voordat je aanpassing te zien is via My T-Mobile & Via de T-Mobile App.

Vergeet niet dat er een 'herberekening' plaats vind op het moment dat je omhoog gaat (in dit geval, je internet bundel), en dat zul je zien op je opvolgende factuur.

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Hey sammmie.

Mocht je omhoog & omlaag kunnen gaan, gaan aangepaste bundels gaan direct in, echter kun je dit maar 1x per maand doen (gewoon als extra info). Het kan wel eventjes duren voordat je aanpassing te zien is via My T-Mobile & Via de T-Mobile App.

Vergeet niet dat er een 'herberekening' plaats vind op het moment dat je omhoog gaat (in dit geval, je internet bundel), en dat zul je zien op je opvolgende factuur.

Groetjes,
Skyrider

Reageer