Beantwoord

Internetsnelheid bij pas aan en stel bij

• 28 januari 2017
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een pas aan en stel bij abo.
Ik was al heel lang lid.
Ik heb nog korting.tot 3dec.vanwege lange staat van dienst.
Mijn vraag is waarom ik een heel lage 4G snelheid heb?
En hoe kan ik die tijdelijk verhogen?
Anders kan ik beter een andere provider nemen. Ik hoef nl. niet heel veel
te bellen, maar wil wel soms een hogere snelheid hebben.
Daar zijn veel goede abo,s voor te vinden bij andere providers.
Het huidige is wel goedkoop (tijdelijk) maar past mij niet goed.
Het abo verhaal is erg onduidelijk.
In mijn gegevens staat geen bijpassende snelheid.
icon

Beste antwoord door Sam- 30 januari 2017, 11:01

Hoi Graskees,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom je niet met een hoge snelheid kan internetten. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je op dit moment geen internet bundel actief hebt. Hierdoor internet je met de basis snelheid. Met deze snelheid kan je e-mail sturen en ontvangen en Whatsappen, maar sites bezoeken gaat vrij lastig.

Om alsnog gebruik te maken van de volledige snelheid kan je een internet bundel activeren via My T-Mobile. Deze kan je na het activeren ook weer deactiveren als je er geen gebruik meer van wil maken. Je kan namelijk 1 keer per maand je bundels omhoog en omlaag bijstellen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat de onduidelijkheden zijn ontnomen. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
ik weet niet wat je onder laag verstaat maar probeer een keer je toestel uit en aan te doen .
dit helpt soms om je snelheid terug te krijgen .
jou toestel staat wel goed bij netwerken ? deze moet op 4G / 3G / 2G automatisch verbinden staan .
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Graskees,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom je niet met een hoge snelheid kan internetten. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je op dit moment geen internet bundel actief hebt. Hierdoor internet je met de basis snelheid. Met deze snelheid kan je e-mail sturen en ontvangen en Whatsappen, maar sites bezoeken gaat vrij lastig.

Om alsnog gebruik te maken van de volledige snelheid kan je een internet bundel activeren via My T-Mobile. Deze kan je na het activeren ook weer deactiveren als je er geen gebruik meer van wil maken. Je kan namelijk 1 keer per maand je bundels omhoog en omlaag bijstellen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat de onduidelijkheden zijn ontnomen. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je.

Reageer