Beantwoord

IP-adres wijzigt continu, is een probleem beveiligingssysteem

  • 10 april 2017
  • 1 reactie
  • 903 Bekeken

Nu bijna een jaar Tmobile internet WiFi met camera systeem nog nooit problemen gehad en sinds een week iedere dag een wijziging van Ip waardoor wij niet onze schapen in de gaten kunnen houden die moeten lammeren! Heeft ons al 150 euro gekost om probleem te laten verhelpen omdat ik niet wist waarom hij het niet meer deed. Wij willen niet dat het ip steeds veranderd en begrijpen ook niet waarom nu dat ineens ???? Gaat tmobile nog actie ondernemen om dit te stoppen???
icon

Beste antwoord door David 11 april 2017, 11:24

Hoi Paardenstal84,

Opmerkelijk dat het sinds een tijdje het geval is, want wij bieden en boden nog niet de optie aan om een vast IP-adres te hebben. Dit zorgt ervoor dat er dagelijks een wijziging van het IP-adres is. Ik zie in ons systeem ook dat je hier gisterochtend contact over hebt gehad met mijn collega Sandra die dit ook heeft toegelicht.

We zijn op het moment wel bezig om, in ieder geval met 4G voor Thuis, te testen of een vast IP-adres een mogelijkheid is. Dit zou kunnen betekenen dat het ook voor andere abonnementen een mogelijkheid wordt en anders is 4G voor Thuis wellicht een optie voor het camerasysteem? We zijn er dus in ieder geval druk mee bezig om hier een oplossing voor te vinden, hopelijk hebben we die dan ook spoedig!

Als wij je echter nu nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paardenstal84,

Opmerkelijk dat het sinds een tijdje het geval is, want wij bieden en boden nog niet de optie aan om een vast IP-adres te hebben. Dit zorgt ervoor dat er dagelijks een wijziging van het IP-adres is. Ik zie in ons systeem ook dat je hier gisterochtend contact over hebt gehad met mijn collega Sandra die dit ook heeft toegelicht.

We zijn op het moment wel bezig om, in ieder geval met 4G voor Thuis, te testen of een vast IP-adres een mogelijkheid is. Dit zou kunnen betekenen dat het ook voor andere abonnementen een mogelijkheid wordt en anders is 4G voor Thuis wellicht een optie voor het camerasysteem? We zijn er dus in ieder geval druk mee bezig om hier een oplossing voor te vinden, hopelijk hebben we die dan ook spoedig!

Als wij je echter nu nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer