Vraag

iPhone abbo verlengen + Windows Phone 7

• 29 januari 2011
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
Hallo T-Mobile,

Het is voor mij weer tijd om te gaan verlengen. Nu heb ik de laatste tijd steeds slechtere internetdekking in mijn omgeving, en heb hier ook al een klacht via de dekkingskaart over ingediend. Het wordt volgens jullie binnen 3 maanden opgelost en ik heb 20% korting op mijn abonnement. Ik weet zeker dat het goedkomt, maar nu even een vraagje over het verlengen van mijn abonnement.

Ik wil graag een Windows Phone 7, en aangezien ik hier niet mee kan wachten, 😉 wil ik hem nu nemen. Echter, het toestel is alleen nog in het Engels. Nu wil ik deze graag voor 1 jaar, zodat ik volgend jaar een 2-jarig abonnement kan nemen met een Nederlands toestel. Maar met mijn i-150 abonnement zou ik daar 300 euro voor moeten bijbetalen! Nu ben ik al 4 jaar klant, had eerst een ander nummer maar die is nu naar mijn zusje gegaan. Inmiddels heb ik 2 van mijn klasgenoten ook een iPhone abonnement bij jullie "aan kunnen smeren ;)", en met de zaak zijn we ook al gedeeltelijk over naar T-Mobile. Kan ik, als bestaande klant, niet wat meer korting krijgen op het toestel?

Met vriendelijke groet,
Dennis Ameling

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 2
@DennisAmeling
Het is helaas niet mogelijk meer korting te geven dan er nu al gedaan wordt. Alle aanbiedingen worden zorgvuldig gemaakt en kunnen van week tot week verschillen. Ik raad je dus aan alle verkoop punten te controleren.