Vraag

iPhone tariefplan veranderen en voorwaarden (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

362 reacties

Reputatie 6
Badge +9
500 minuten en 500 SMSjes

en en dus

Gr
CENTAUR
Reputatie 6
500 belminuten EN 500 sms

Zie ook hier.

Edit: centaur was een paar seconden sneller. 🙂
Reputatie 2
Dank je voor de snelle reacties
Reputatie 2
Ik heb een vraagje over mijn abbo.
ik heb nu een i-300 abbo icm een iphone 3gs.
Ik heb vandaag van mijn tante een BB Bold 9700 gekregen.
Maar daar zit geen abbo bij.
Nu is mijn vraag of ik mijn i-300 abbo van 44,95 om kan zetten naar een relax abbo + bis (volgens mij is die nodig wil je gebruik maken van de blackberry functies).
Maar mijn vraag is of het dan mogelijk is dat ik op 44,95 blijf. of is het zo dat ik dan per se relax 45 moet aanvragen + die bis apart erbij voor 12 euro?
want dan zou ik op 57 euro uitkomen per maand en dat vind ik een beetje aan de hoge kant.
Reputatie 2
In juli ben ik een maand naar het buitenland geweest dus heb ik mijn beltegoed niet aangesproken.
Er stond een beltegoed van 79 + 150 van juli = 239
Beltegoed augustus 239 + 150 = 389
Op mijn rekening is mijn nieuw tegoed echter 300
Je neemt dus maximaal 150 minuten mee.
Beltegoed lomt dus nooit uit boven 300

Dit geldt ook voor SMS. Die gebruik ik niet zoveel en als ik alle niet gebruikte SMS-jes van mijn abonnementsperiode op zou tellen zijn dat er zeker 1000. Aan het begin van de maand komt het aantal echter nooit uit boven 300 uit.
Reputatie 6
Badge +9
In juli ben ik een maand naar het buitenland geweest dus heb ik mijn beltegoed niet aangesproken.
Er stond een beltegoed van 79 + 150 van juli = 239
Beltegoed augustus 239 + 150 = 389
Op mijn rekening is mijn nieuw tegoed echter 300
Je neemt dus maximaal 150 minuten mee.
Beltegoed lomt dus nooit uit boven 300

Dit geldt ook voor SMS. Die gebruik ik niet zoveel en als ik alle niet gebruikte SMS-jes van mijn abonnementsperiode op zou tellen zijn dat er zeker 1000. Aan het begin van de maand komt het aantal echter nooit uit boven 300 uit.

Klopt met een iphone 150 abonnement max 300 (max 2 maanden toch!)

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Goedemorgen t-mobile,

Bij deze een vraag aan alle leden, en medewerkers van t-mobile.
Een maand geleden heb ik in combinatie met een Iphone 4, een I-150 abonnement aangeschaft.

Op dit moment weet ik al, dat ik hier elke maand niet genoeg aan heb.
Nu is mijn vraag, kan ik overstappen na een relax plan?

het liefst zou ik willen zien:

- 90 min/sms
- 1000 smsjes
- onbeperkt internet.

Dit voor een bedrag van rond de
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb vorig jaar een i-150 abonnement genomen en ben een half jaar geleden overgestapt naar een i-300. Maar kan ik nu weer terug naar de i-150? ik heb gebeld maar volgens de medewerker kon dit niet, stond in de voorwaarden, maar die kan ik nergens vinden.
Reputatie 2
Ik wil overstappen naar een i-150 abonnement gedurende mijn huidige contractperiode. Mijn contractperiode loopt af per 1 februari 2011 en ik vraag mij af wat er gebeurt met die einddatum wanneer ik nu overstap.
Ik zie namelijk al weer geruchten naar boven komen over de iPhone 5 en wil dus niet per 1 februari vastzitten aan een nieuw contract, omdat ik niet denk dat de nieuwe iPhone voor deze datum geleverd gaat worden.

PS is een telefoontje naar t-mobile voldoende om over te stappen?
Reputatie 2
Geachte moderator,

Ik had de vraag al in een ander topic geplaatst op 6 oktober, maar krijg geen reactie, misschien omdat dat dit niet meer wordt gelezen? Daarom maar even een nieuw topic aangemaakt. Als ik wat voorbarig reageer, bij voorbaat mijn excuses.

Hieronder mijn vragen:
Wellicht ten overvloede omdat dergelijke vragen al vaker zijn gesteld maar net even anders, dus graag een antwoord op mijn persoonlijke situatie als dat kan.
Ik ben vandaag een verlenging van mijn contract aangegaan te weten: IPhone4 met I-150 abo. Mijn huidige abo loopt tot januari 2011 en betreft een Flex 30 met WnW standaard.

Mijn vragen:
Kan ik mijn abo na ontvangst van het toestel gelijk (laten) omzetten naar I-150 of is dit niet mogelijk?
Kan ik, indien bovenstaande niet mogelijk is, de IPhone zolang gebruiken met mijn nog lopende abo en dus ook internetten?
Kan ik mijn Flex beltegoed meenemen naar het I-150 abo?

Alvast dank voor uw reactie

Met vriendelijke groet,

B'lucky
Reputatie 2
Als ik al een Iphone 3GS in bezit heb, welke Sim Only abonnement kan ik dan het beste afsluiten? En heeft T-mobile speciale Iphone Sim Only abonnementen?
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden in [thread=114533]iPhone tariefplan veranderen en voorwaarden (deel 2)[/thread].