ismart groep aanmaken

• 11 november 2011
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Kunt u een ismart hoofdgroep aanmaken, relax en smart staat er wel maar ismart niet.

Vriendelijke groet Ton Hermans

4 reacties

Hoi Esther,
Ik zal wel weer teveel vragen, maar vindt het forum redelijk on-overzichtelijk worden,
10 tallen mensen schrijven iets bijna tegelijkertijd, als je dan teveel onderrwerpen
bij elkaar in één grope laat aanmaken, staan antwoorden soms 2 of meer pagina's verderop.
Maakt niet uit zal wel een beroeps vervorming zijn dat ik alles altijd zo helder mogelijk wil hebben.
Veel plezier met het beantwoorden van klant vragen, ik bel voortaan wel met klantenservice.

Vriendelijke groet, Ton Hermans
Reputatie 5
@TON_HERMANS
Als forum gebruiker is het niet mogelijk om hiervoor zelf een groep aan te maken. Alle vragen over het Smart Abonnement kun je hier plaatsen.
Bedankt voor je snelle reactie, kan er allen niks mee, dat er een verzamel groep smart is heb ik al gezien.
Door abbinementen uit elkaar te houden voorkom je verwarring en heb je een overzichtelijk forum.
Als de groenteboer al het fruit i 1 grote bak doet is het lastig om een appel te vinden!
Zoveel abonnementen zijn er niet wat maakt het uit, , of heb je rechten niet om groepen aan te maken?
Reputatie 6
@TON_HERMANS

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Je kunt jouw vragen over ismart in "Smart" plaatsen. Deze groep is voor alle smart abonnementen.

Reageer