Beantwoord

Kan 48u unlimited niet activeren - geen sms op iPad

Ik kreeg een bericht van tmobile op m'n iPad dat ik gratis 48u unlimited mag activeren, maar ik kan niet sms'n vanaf een iPad. Ik heb een data abonnement en daarmee een 097 nr. Kan ik dan überhaupt wel gebruik maken van dit cadeau? Of is er een andere mogelijkheid om de 48u te activeren? Zou namelijk wel leuk zijn als ik de bundel dit weekend zou kunnen gebruiken 🙂
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juni 2017, 14:35

Hi Miepjemop,

Jammer genoeg heb je de sms onterecht ontvangen. De actie is namelijk alleen voor mobiele abonnement bedoeld. Aangezien jij er niks aan kan doen dat je de sms hebt ontvangen, wil ik je graag een korting van €2,50 aanbieden ter compensatie. Ik kan namelijk geen unlimited bundel voor je activeren en hoop dat je dit een passende oplossing vindt.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Miepjemop,

Wat vreemd dat jij dat bericht ook hebt ontvangen met jouw data abonnement. Ik ga dit morgen even navragen bij de afdeling die erover gaat en dan ga ik je verder helpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miepjemop,

Jammer genoeg heb je de sms onterecht ontvangen. De actie is namelijk alleen voor mobiele abonnement bedoeld. Aangezien jij er niks aan kan doen dat je de sms hebt ontvangen, wil ik je graag een korting van €2,50 aanbieden ter compensatie. Ik kan namelijk geen unlimited bundel voor je activeren en hoop dat je dit een passende oplossing vindt.
Tnx voor het antwoord, ik vond het al gek. En korting is ook leuk 🙂 Bedankt voor het uitzoeken in ieder geval!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan hoor! Als je in de toekomst weer vragen hebt, hoor ik het graag. 😉
Ik heb hetzelfde, jammer dat het niet gaat 😔
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dendeman80,

Welkom op het forum!

Wat lukt er precies niet? Ik zie namelijk in het systeem dat je een normaal abonnement hebt voor een mobiele telefoon en ook gewoon een 06-nummer hebt. Ik zie geen ander abonnement in het systeem terug. Ook zie ik dat je op dit moment GO Unlimited hebt en dat je daarom een maand gratis Videoland hebt ontvangen als cadeautje. 48 uur onbeperkt internetten heeft voor jou met Unlimited natuurlijk niet zoveel zin 😉 Heb je wel gebruik gemaakt van de maand Videoland? Hier heb je ook een sms en e-mail over ontvangen. Meer informatie vind je ook op deze pagina.

Wie weet heb ik jouw vraag verkeerd begrepen, laat dan gerust weten wat je wel bedoelde 🙂 Als je verder nog vragen hebt, hoor ik dat natuurlijk ook graag. Fijne week in ieder geval!
Ik heb ook een iPad met data. En daar gaat het niet op.
Ik heb de sms ook binnen gehad op mijn telefoon, alleen als ik UNLIMITED AAN wil sturen naar 2244 dan verzend mijn SMS niet ???
Reputatie 6
Badge +17
@Dendeman80,

Ik heb jouw tablet abonnement inmiddels gevonden in het systeem. Net als mijn collega Hajar heeft gedaan, heb ik zojuist 2,50 euro korting toegevoegd uit coulance. Ik hoop dat je daar blij mee bent. Alvast een fijn weekend toegewenst! En als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag.

@Farley,
Dat is natuurlijk niet handig 🙂 Krijg je een foutmelding als je de sms probeert te versturen? Kun je eens kijken of je geen spelfouten hebt gemaakt in de sms? Heb je een Android telefoon? Dan kan het zo zijn dat je in het verleden eerder een sms hebt willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” hebt gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat je telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms. In dit topic staat stap voor stap uitgelegd hoe je dit kunt aanpassen in jouw telefoon. Kun je deze stappen eens doorlopen en vervolgens jouw toestel even volledig uit- en aanzetten? Lukt het dan wel om te sms'en?

Ik hoor het graag van je!
Zeker! Dank daarvoor! Ook een fijn weekend!
Beste,
Ik kreeg ook via Berichten te horen dat ik 48 uur lang onbeperkt internet kreeg.
Maar ja, ik begrijp nu dus dat dat ten onrechte was omdat het niet geldt voor een 097-nummer. 😰
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lilona,

Dat klopt inderdaad, sorry voor het ongelukkige foutje! :S Ik heb voor jou ook de korting verwerkt, als pleister op de wonden!

Reageer