Beantwoord

Kan bundel niet binnen 1 maand uitzetten

• 19 februari 2021
  • 10 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb 1x een bundel op mijn abonnement toevoegt en deze wil ik 1 maand gebruiken. Op mijn t-mobile kan ik het pas bij de einddatum opzeggen. Maar dan begint de 2de maand! Dus t-mobile maakt het onmogelijk om het 1 maand te gebruiken 

onderstaande bericht wordt vermeld >>

Sorry! Aanpassen kan 1x per maand en je hebt je bundel deze maand al een keer aangepast. Daarom moet je tot 20 februari 2021 wachten totdat dit weer kan.

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 februari 2021, 15:38

Hallo @Tardis 

Vía de app onder abonnement > Go add-ons kan je gewoon de volgende maand je bundel weer verlagen of via de website onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen > Go add-ons.

Bekijk origineel

10 reacties

Ter aanvulling: een bundle toevoegen is heel makkelijk maar verwijderen is zo moeilijk dat zelfs klantenservice via chat is onbereikbaar. Chat functie werkt momenteel niet, tijdens kantooruren! 
chat via app en website werkt niet. 
privacy aanpassen werkt helaas via app ook niet.

nadat selecteren van opties en op knoopje tikken er is geen actie! pagina laadt het niet!

dit is t-mobile! Niet een amateure webshop.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Tardis 

Vía de app onder abonnement > Go add-ons kan je gewoon de volgende maand je bundel weer verlagen of via de website onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen > Go add-ons.

Helaas! Lukt niet. Terwijl ik de enige ben op mijn werk en ik ben de beheerder van mijn abonnement. 

Bundel heb ik nooit aangepast! Ik heb een bundel voor 1 maand toevoegt en na 1 maand wilde ik dit annuleren. Maar t-mobile maakt het onmogelijk met zogenaamd beperking “Max 1 keer wijzigen” en dan komt er de volgende periode in. Dan betaalt klant dus nog voor de 2de periode. Dit is niet eerlijk. 

Reputatie 5
Badge +12

Morgen is het al de 20e.  Dus dan weer een keer opnieuw proberen.

Dat klopt Eric, bedankt maar dan komt de 2de periode in. En betaal ik 2 keer.

Reputatie 7
Badge +18

@Tardis

Je gaat niet voor 2 hele maanden voor de nieuwe bundel betalen als je na een maand en een dag bijvoorbeeld je abonnement weer omlaag zet.

De kosten voor die ene dag extra worden naar rato berekend dus zal misschien maar wat centen zijn.

Bedankt voor de info Waqqas.

Ik het omlaag zetten alleen bundle wijzigen pagina zit op slot door t-mobile. Terwijl ik alle rechten hebt om die pagina te bezoeken.

Ik krijg onderstaande bericht met twee links naar 

1. T-Mobile beheer en
  2. overzicht pagina

maar deze twee links brengen me gewoon naar de dashboard t-mobile. 

(Ik heb zakelijk unlimited abonnement bij t-mobile)

>>

• Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
    Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.
  • of
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile BeheerNaar je overzicht

Reputatie 7
Badge +18

@Tardis 

Aah zakelijk, ik kan dit erover vinden :

bedankt voor de info iedereen ;-)

Reageer