Beantwoord

Kan niet bellen door blokkade

• 14 december 2016
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Ik kan sinds begin van de avond niet meer bellen, maar wel gebeld worden. Ik kan ook niet meer smsen maar wel smsjes ontvangen. Terwijl ik wel gewoon internet heb op mijn telefoon. Op de my tmobile app zie ik verder geen blokkades, dus mijn vraag is hoe dit kan ?

Groetjes
icon

Beste antwoord door David 15 december 2016, 13:41

Hey Dimitrie22,

In ons systeem zie ik dat je hier vanochtend ook mijn collega over gesproken hebt. Mijn collega Arjanne heeft je uitgelegd dat er altijd een blokkade op het internationale gebruik van je abonnement staat. Dit wordt normaal automatisch binnen een week verwijderd, maar zij heeft dit direct handmatig voor jou verwerkt. Als het goed is werkt alles nu dus weer!

We hebben ook al een algemeen topic over deze vraag, dus dit topic gaat op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dimitrie22,

In ons systeem zie ik dat je hier vanochtend ook mijn collega over gesproken hebt. Mijn collega Arjanne heeft je uitgelegd dat er altijd een blokkade op het internationale gebruik van je abonnement staat. Dit wordt normaal automatisch binnen een week verwijderd, maar zij heeft dit direct handmatig voor jou verwerkt. Als het goed is werkt alles nu dus weer!

We hebben ook al een algemeen topic over deze vraag, dus dit topic gaat op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het algemene topic.