Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland

Ik ben overgegaan van Vodafone naar t-mobile ik kan internetten en gebeld worden maar zelf bellen vanuit buitenland lukt niet
icon

Beste antwoord door Thalina 22 maart 2017, 09:15

Ik zie dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. We hebben een algemeen topic lopen over 'Ik kan niet bellen in het buitenland'. Hier vind je alle informatie. Laat in dit algemene topic een reactie achter als je nog niet kunt bellen na het lezen van de tips. We helpen je dan graag verder!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Hoi Scania-peter, welkom op het forum.

Er staat standaard een blokkade op gebruik in het buitenland, die wordt na betaling van de eerste 2 facturen automatisch opgeheven. Je zou (met een ander toestel) kunnen bellen naar de klantenservice op (06 2400) 1200, zij kunnen de blokkade waarschijnlijk wel voor je opheffen. Anders zou je hier nog even op een T-Mobile moderator kunnen wachten.
Reeds geregeld, alsnog hartelijk dank voor bericht,
Kleine opmerking; dit had men wel even kunnen melden in de T-mobile shop bij het afsluiten van het contract
Ik zit hier met hetzelfde probleem.. Bedankt hadden ze indd wel even kunnen vermelden!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Scania-Peter & Aroylo,

Excuses dat jullie hierover niet goed zijn ingelicht! Dit zou wel moeten gebeuren.

@Scania-Peter, goed om te lezen dat het bij jou ondertussen geregeld en opgelost is! :)

@Aroylo. voor jou heb ik per direct deze blokkade opgeheven, in het buitenland kun je nu dus gebruik maken van je telefoon. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan zal dit gelijk verwerkt zijn. :)

Als jullie nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Dank voor reactie, paljon kiitoksia
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.
Ik woon op dit moment in The United Kingdom en ik kan niet bellen en smsen naar Nederland (overigens wel gebeld en gesmst worden) Is het mogelijk dat de blokkade bij mij kan worden uit gezet.
Ik betaal wel gewoon voor 120 belminuten en niemand heeft mij verteld over dat de eerste twee maanden een blokkade op je telefoon zit.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.
Ik woon op dit moment in The United Kingdom en ik kan niet bellen en smsen naar Nederland (overigens wel gebeld en gesmst worden) Is het mogelijk dat de blokkade bij mij kan worden uit gezet.
Ik betaal wel gewoon voor 120 belminuten en niemand heeft mij verteld over dat de eerste twee maanden een blokkade op je telefoon zit.

Hi Elisachristina,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je nu in de UK woont! Hoe bevalt het daar? Ben je daar voor werk of studie als ik vragen mag? :8

Ik heb de blokkade voor je verwijderd, omdat ik snap dat je gewoon lekker bereikbaar wilt zijn. Excuses dat je hier niet goed over was geinformeerd.

Als het goed is zou je nu wel moeten kunnen bellen. Laat je me even weten of dat klopt?

Have fun daar en als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Ja ik kan weer bellen en smsen. Top super bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Elisa,

Fijn dat het allemaal weer werkt!

Trek je aan de bel als we nog iets voor je kunnen betekenen? :8
Ik zit momenteel ook met dit probleem. Net overgestapt naar T-mobile, 120 min gratis buitenland bundel,... Maar niets doet. Ben momenteel in ziekenhuis in België en kan niemand bereiken? Best vervelend
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elias,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je nu het ziekenhuis ligt! Ik hoop niets ernstigs?! :(

Ik heb direct de blokkade voor je verwijderd zodat je jouw vrienden en familie kan bereiken. Laat je mij weten of het lukt?

Heel veel sterkte en beterschap!
Reputatie 6
Badge +17
Ik zie dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. We hebben een algemeen topic lopen over 'Ik kan niet bellen in het buitenland'. Hier vind je alle informatie. Laat in dit algemene topic een reactie achter als je nog niet kunt bellen na het lezen van de tips. We helpen je dan graag verder!

Dit topic gaat op slot.